Oscar og sølvhai;)

hei trenger tips her

har to oscar,de er vel ikke mer enn 7-8cm.

det jeg lurer på, vil jeg kunne sette mine 7 sølvhai oppi til de? de er ca 12 cm. har hatt haiene en stund,og vil ikke at de skal bli osar mat:S men de trenger sårt ny plass, og hos oscarene er det mer enn nok plass ..

og vil de vokse i "takt", så det går bra fremover??

hjelp:P
Selvsagt kan du plassere de sammen - hvor lenge avhenger av størrelsen på akvariet.
Skal de gå sammen som voksne vil nok 6-7 sølvhai og et Oscarpar kreve et karr på minst 700-800 liter.
Oscarer kan bli over 40 cm og sølvhaiene kan dra seg over 30 cm - i tillegg er de sistnevnte svømmeglade så en stim med 7 svømmeglade fisk på 30 cm krever et stort akvarie.
Veksthastigheten vil nok være slik at det ikke er fare for at Oscar`ne skal spise sølvhaiene.
så oscaren tar de ikke når jeg skrur av lyset? det er det jeg er så redd for:S er så glad i disse haiene

enn så lenge vil jeg påsta de har god plass til å være der sammen etterhvert som de blir større,så er nok ett nytt akvarium i hus. vurderer å lage et selv. og da vil haiene ha min 1200 liter. og de 2 oscarene vil ha palasset sitt alene

men nå trenger haiene og få større plass, siden de er på usle 200 liter med andre fisk. så det med å ha de med oscarene er en midlertidlig løsning men vil være 100% sikker på at det går bra

så oscaren tar de ikke når jeg skrur av lyset? det er det jeg er så redd for:S er så glad i disse haiene

enn så lenge vil jeg påsta de har god plass til å være der sammen etterhvert som de blir større,så er nok ett nytt akvarium i hus. vurderer å lage et selv. og da vil haiene ha min 1200 liter. og de 2 oscarene vil ha palasset sitt alene

men nå trenger haiene og få større plass, siden de er på usle 200 liter med andre fisk. så det med å ha de med oscarene er en midlertidlig løsning men vil være 100% sikker på at det går bra
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap