Hjelp! gravide fisker?

Jeg har tre fisker jeg er usikker på. HEr er den ene fisken.
klem charlotte
her er den andre.
klem charlotte
Den første ser ut som en gravid seilfinnemolly.
Da er det levendeføder, føder som oftest på natten.
Les på tråden min så får du se hva jeg gjorde. hehe

Lykke til. Er kjempe moro.
her er den andre.
klem charlotte
her er den tredje
klem charlotte
Black_Flys
Den første ser ut som en gravid seilfinnemolly. Da er det levendeføder, føder som oftest på natten. Les på tråden min så får du se hva jeg gjorde. hehe Lykke til. Er kjempe moro.

dette er en dalmantiner molly
Er det noen som kan se det ? =)
Hunfisken er like "slank" som hannfisken når den har født.
Jeg så det ikke sikkert før den ene hadde født.

Lykke til. Ble en stressende, men givende morgen da det kom yngell. Hehe
Håper noen er gravide har veldig lyst på yngel.
ER det noen som kan se det?
klemz Charlotte
De ser alle gravide ut, spesielt dalmatinermollyen som nok føder snart. Har du begge kjønn i akvariet kan du regne med at hunnene alltid går gravide. Lykke til med yngel!
Maretard
De ser alle gravide ut, spesielt dalmatinermollyen som nok føder snart. Har du begge kjønn i akvariet kan du regne med at hunnene alltid går gravide. Lykke til med yngel!

OY!
jeg har allerede baby for fordi jeg har fått to yngler nesten nyfødte av en venn

Håper du ikke tar feil =D
Noen fler som kan se det?
klem charlotte
Som nevnt over, er det hanner i karet er det nesten garantert at de er gravide.
ok, jeg ville bare være litt sikker på om det var noen gravide så jeg kunne følge litt mere på det.
det er ikka alltid det kan hende at de har unger så tror du det det er derfor jeg vil spørrre dere om dere kan se noe =)
Jo, det er så godt som alltid Hvis du har hanner og hunner sammen og ingen av dem er syke, er det 99.5% sjanse for at de er gravide. Selv om de ikke holdes sammen med hanner er det også en god sjanse, siden de lagrer sæd i opptil ett år.

Så siden du har mange hunner kan jeg nesten garantere at mesteparten/alle av dem er gravide, og du vil snart ønske at de ikke var det, siden karet kommer til å være fyllt til randen av yngel
Yngel
Fikk akkuratt 3 små yngel fra den minste guppy hoa mi

Håper de overlever natten så venter ynglekassen til imorgen

Telte bare til 3 inni javamosa mi, men kan godt hende det er fler
Tilfeldig bekjentskap
© Christian Alfredsson
Reklame for plussmedlemskap