Gravid??
Hei jeg kjøpte noen fisk i dyrebutikken igår og en av dem var en jente sverddrage, og til nå har den ligget rolig endel, har vært oppet å spist og ned til samme sted å ligge rolig.
er dette bare tilpasning eller er hun gravid fordi magen er ganske så rund.
stede hu ligger er litt under en hule og mellom planetr som er ved hulen så lurte på om noen viste om detta, hadde vært fint med litt svar=)
er dette bare tilpasning eller er hun gravid fordi magen er ganske så rund.
stede hu ligger er litt under en hule og mellom planetr som er ved hulen så lurte på om noen viste om detta, hadde vært fint med litt svar=)
Postet 02.09.09 kl 10:58
Postet 02.09.09 kl 14:07
Postet 02.09.09 kl 14:32
vannverdiene er:
Ph: 7,2
nitritt: 0,0mg/L
Gh: 13
har bare 1 sverddrage da men har 3 andre guppyer og dem leker og er helt normale, sverddragen var å spiste og svømte rundt når jeg fikk den men dagen etter så har den mest vært i rod, nå ligger han akuratt helt nede på grusen mellom en hule og noen planter, men ser at han beveger finner osv da.
er dette teign på gravid, finner den ikke rette føde stedet ikke vet jeg.
Ph: 7,2
nitritt: 0,0mg/L
Gh: 13
har bare 1 sverddrage da men har 3 andre guppyer og dem leker og er helt normale, sverddragen var å spiste og svømte rundt når jeg fikk den men dagen etter så har den mest vært i rod, nå ligger han akuratt helt nede på grusen mellom en hule og noen planter, men ser at han beveger finner osv da.
er dette teign på gravid, finner den ikke rette føde stedet ikke vet jeg.
Postet 02.09.09 kl 15:45
Postet 02.09.09 kl 16:32
Nei å nei, jeg gikk ned på rommet i kveld å sjekket etter sverdrageren men så beveget den seg ikke i det hele tatt den var desverre død=(
enten så har den vært sånn siden butikken, var den siste i butikken og den stod helt stille der også eller så var den gravid å ikke fant noe særlig sted å føde har hørt at det kan være årsak også.
men, jaja det var leit.
enten så har den vært sånn siden butikken, var den siste i butikken og den stod helt stille der også eller så var den gravid å ikke fant noe særlig sted å føde har hørt at det kan være årsak også.
men, jaja det var leit.
Postet 02.09.09 kl 22:37
Postet 02.09.09 kl 22:46