Kakadueciklide sammen med guppy/kuhlii/ancistrus?

Hei.

Spørsmålet er akkurat hva tittelen sier, passer disse fiskene sammen? Jeg tenker selvfølgelig å ha bare et par av kakadu ciklidene. Håper på positivt svar
Jeg har opplevd at kakadueciclider har svinebanket coryer i en 128-liter, så du skal være obs på at de kan være "noe" hissige.
Hmm, så det er litt grunn til bekymring altså. Står i fiskebasen de kan være litt territorielle, men ellers fredelig. Ville det vært verdt å prøve å se om det passer sammen? eller risikerer jeg at all guppyene mine blir helt terrorisert i løpet av 2 dager? Flere meninger her?
Inaktiv bruker
Neppe noe farlig i det
Har tre kakadueciklider sammen med bl.a. 8 guppyer, 9 kardinaltetra, 6 kuhlii-åler og en L066, og de plukker ikke på andre på det jevne - generelt så beskytter de bare området sitt ved å "skremme" de bort - har ikke opplevd plukking annet enn internt i arten.
Har du svake individer, så vil de bli plukket på uansett hvilken art du har sammen med de - har 2 guppyhanner som har falt fra pga. de var svake til å begynne med, og det samme med en pjusk kardinaltetra.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap