Arowana vil ikke spise

heii var i dag og kjøpte meg en Arowana ca 10 cm og den vil ikke spise det har gått ca 5 timer siden og forsta ikke vil spise hmmm vet noen forsat

og en liten ting til har to oscar og men arowana kom først i karet å de etter men oscarene jager litt men ikke så mye men kommer det til å jage hele tiden eller kommer det til å gå over?

takker for svar!
At en fisk ikke vil spise samme dag som den flytter til nytt hjem er vel ikke akkurat verken unormalt eller bekymringsverdig?
hehe ok men men tror du det kommer seg me at oscarene kommer tiø å slutte å jage ?
Det er ikke uvanlig at fisker ikke spiser på noen dager etter at de har kommet ett nytt sted. De har fte nok med å bli kjent i de nye omgivelsene sine.

Men en annen ting og er jo det at en arowana trenger enormt stor plass. (nå vet jo ikke jeg hvor stor akvarie du har da men) Stooooor plass trenger de..

Og de hopper høyt. Så hvis de oskarene driver å plager den så må du regne med å finne den på gulvet en dag om du ikke har dekkglass da. Oskere blir jo og veldig store så det er heller ikke en vanlig fisk som trives i ett vanlig lite akvarie. Men det vet du kanskje??

Men ang spising så ville jeg ikke blitt bekymret helt enda om du fikk den i dag.
Oscar og arrowan
Kristian Søreide
heii var i dag og kjøpte meg en Arowana ca 10 cm og den vil ikke spise det har gått ca 5 timer siden og forsta ikke vil spise hmmm vet noen forsat og en liten ting til har to oscar og men arowana kom først i karet å de etter men oscarene jager litt men ikke så mye men kommer det til å jage hele tiden eller kommer det til å gå over? takker for svar!

-Oscar og Arrowana,.

1* hvor stort er karet ditt ??
2.* Hva gjør du Når de er voksne
3* Du vet at de blir enormt store?
4* oscaren vil forsette å jage det er jo en chichlide som hevder revir.
5*har du tenkt å ha andre fisk?
6* ikke stress fisken med for 5 timer etter innkjøp,. Arrowana er en insekteter og tar derfor ikke flakfor og pellets uten at man "trener den til det"

Hei, Kristian.
Du har nå fire ulike tråder om din arowana, og der temaene er fôr og pop-eye. Jeg stenger derfor tre av disse, og du for holde deg i en tråd.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap