Hvilke fisk er dette?

heii kjøpte meg en fisk i dag til bare 50 kr på troyas zoo på sorta (bergen)
men de sa ikke hva den het så lurer på om dere her inne vet hva den heter den var bilig for de hadde ikke plass og den spiste de andre i karet

2 vil den gå fint me arowana silver?
Er det den såkalte sølvhaimallen du har fått i hus?

arowana silver? Hvilken arowana er det?

Hvor stort er karet ditt?

Kristian Søreide
heii kjøpte meg en fisk i dag til bare 50 kr på troyas zoo på sorta (bergen) men de sa ikke hva den het så lurer på om dere her inne vet hva den heter :D den var bilig for de hadde ikke plass og den spiste de andre i karet [B]2 vil den gå fint me arowana silve[/B]r?

vill tippe du har fått svar på d før
og da va vell svare nei.
e jo bare og se i gjenom dn tråen din du hadde om arowanaen.
takker for svar! vil en sølvhaimalle gå fint med en silver arowana? ca 15-17 cm
Ser ikke ut som en sølvhaimalle.
Ser mer ut som en Chrysichthys variant, kanskje Chrysichthys nigrodigitatus:

takker kansje det ligner litt mer ja i dag skulle jeg prøve å se om den ville spise nei den spiste ikke trenger den lengre tid på seg ? eller hva
Fisk
Om du kjøpte den idag må den få litt tid på seg til og venne seg til vannverdiene dine og finne seg til rette noen av de nyeste fiskene mine kan det ta opp til 2-3 dager før de endelig får seg til og spise. går gradevis fremmover
takker prøvde å mate den i dag men ikke en gang går den å snuser på den med sine antenne men når lyset er av er den helt gal svømmer rundt og har en ildhale den prøver å ta men har ikke noe anet sted å ha ildhalen
Selg
selg iladhalen der bare en sjid fisk den bare herjer og er agresiv
ciklidesyka
selg iladhalen :) der bare en sjid fisk den bare herjer og er agresiv

Det er din mening ja, men Kristian kjøpte mest sannsynlig Ildhalen fordi han likte den. Det bra å si meningen sin, men kanskje mulig å gjøre det litt mer konstruktivt og saklig. Anyways. Jeg syns fisken din var kjempetøff, selv om jeg ikke veit helt hva slags fisk det er, så kan ikke hjelpe deg.
Det er en sølhaimalle, slik som Joakim sier
Tilfeldig bekjentskap
© Cecilie Isaksen
Reklame for plussmedlemskap