Magnus sin frontosa verden!

har et 375L akvarie har et hvit og et blåt lysrør har 10 blue frontosa og kalk i akvarie strand sand eheim filter og luftpompe jeg lurer på om jeg kan ha black frontosa med blue frontosa.
blue frontosa og black frontosa? felles navn for frontosa er Cyphotilapia frontosa men de har også lokasjons navnene som skiller dem fra hverandre. det finnes frontosa moba ,kitomba(tror det skrives slik) burundi og noen flere typer so jeg ikke husker i farten.

hvor har du kjøpt disse frontosaene dine?

forøvrig stilig kar. disse vokser ikke så fort at det gjør noe. men med tid og stunder vil nok ett 375 l kar bli i minste laget for 10 stk. med tanke på at de lett kan bli 20-30 cm store. er glamorøse og stilige fisker, har selv 2 stk burundi frontosa som jeg har blaner om og kvitte meg med ,er 2 stk hanner.

kan være lurt og ikke ha for mange gjemme plasser til dem da de lett kan blir litt for skye og skvettne. hva mater du dem med?
Frontosa
har kjøpt de på midtun zoo i åsane og jeg mater med oksehjerte har du noe for tips
mater selv frontosaene med reker og krill. og litt grøntfor som tetra proveg i ny og ne. hva betalte du for stk om det er greit og spørre da seff.

men sa de at de het frontosa blue? og at det var noe som het frontosa black eller?
Frontosa
jeg kjøpte de for 130kr nei de kalte det ikke frontosa blue eller black det er bare noe jeg trode de het for jeg har hørt det en plass
oki. var da bra de ikke sa det da.. legger med ett bilde av en av de som vi har. de som vi har var vist nok kjøpt samme sted som deg. så mye mulig at det er snak om samme art da.
saffen
blue frontosa og black frontosa? felles navn for frontosa er Cyphotilapia frontosa men de har også lokasjons navnene som skiller dem fra hverandre. det finnes frontosa moba ,kitomba(tror det skrives slik) burundi og noen flere typer so jeg ikke husker i farten. hvor har du kjøpt disse frontosaene dine? forøvrig stilig kar. disse vokser ikke så fort at det gjør noe. men med tid og stunder vil nok ett 375 l kar bli i minste laget for 10 stk. med tanke på at de lett kan bli 20-30 cm store. er glamorøse og stilige fisker, har selv 2 stk burundi frontosa som jeg har blaner om og kvitte meg med ,er 2 stk hanner. kan være lurt og ikke ha for mange gjemme plasser til dem da de lett kan blir litt for skye og skvettne. hva mater du dem med?

ka e forsjel på blå og savrt?
er ingenting som heter black eller blue frontosa
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap