Palettciklide, kjønn på disse?

Jeg har 2 stk paletter, de har gått i hvert sitt kar, når d e gikk for seg selv var begge sterke i fargene. Nå er de i samme kar, den ene er sterk i fargene med finnene ute, den andre er blek med finnene inntill kroppen liksom. Kan få farger noen ganger.

Meeen jeg er usikker på om det er 2 hanner, eller 1 hann og en hunn.
Kan dere se det på disse bildene?

Her om dagen så jaget de hverandre litt, sto hode mot hode å stirret å dunket liksom. lek eller en kamp mellom 2 hanner tro?
Jeg synes dette ser ut som to hanner. Den blasse er kanskje kuet av den med sterkere farger? Begge sre hvert fall ut til å ha gatt- og ryggfinne som er dratt ut og ender i en spiss. Hunnenes finner er kortere, og runde i kanten.
Ok kanskje jeg skal fjerne den ene da, å kjøpe 2 hunner å sette oppi
Holder lenge med en, paletter er parfisk, ikke fisk som setter pris på å være i trio. Den hunnnen som blir til overs går en usikker fremtid i møte. Pass på at hunnen du kjøper er mindre enn hannen, ellers blir hun lite imponert
Er to hanner du har der ja.

Om du kan ha to lekspar av palett, avhenger litt av hvor stort kar du har dem i...

Hehe, kanskje du kan bytte 1 fisk med et annet medlem her inne som hadde samme spm som deg i går/dag, da de så ut til å være to hunner
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap