Cory og hva ellers??

Jeg har akkurat gått til anskaffelse av mine første Cory´er, og for noen herlige fisker!!! Skjønner godt man blir fortapt i de, de er så morsomme..
Måtte iløpet av første døgnet de var i karet mitt bare fint fiske opp mine (6-7 cm Store) Acaraer og levere de tilbake til butikken, De likte tydeligvis ikke disse nyskjerrige, men herlige fiskene.
Valget mellom disse to artene var ikke vanskelig for å si det slik.
Iløpet av det neste døgnet etter, var plutselig karet mitt blitt et kar med "liv" i..
Fra og ha skremte fisker som jeg knapt så, så har jeg nå en vakker Hantel (Heros severus) som er fremme og viser seg hele tiden, en Black Ghost som og er synlig mye av dagen, og tilogmed en Sajica yngel som jeg var overbevist om at jeg hadde solgt alle av.. -tydelig gjemt seg etter og ha blitt alene i karet med mine terrorister av noen Acaraer..

Jeg har og en liten stim på 6 khulii, men de ser jeg aldri utenom vannbytte/slamsuging.
Men, her er mitt problem: Det er ingen fisker i midtsjiktet som "lager liv" i karet..
Jeg håper noen med erfaring på dette området kan hjelpe meg og finne frem til noe som vil gå overens med det jeg har. Karet mitt er på 375 liter, og med da bare disse fiskene så er det lite "liv" der. vll gjerne finne en fisk/stim som er rolig og tolerant ovenfor det jeg allerde har...
Eneste som ellers er viktig for meg er at fiskene jeg skal ha ikke er revirkrevende, og at de blir (over) 8-10 cm store, samt at de har litt personlighet/utseende da... (ja, utseende teller)
coryene, Hantelen og Black ghosten er permanente for meg nå. Jeg er forelsket i disse artene, og siden de går fint overens, så beholder jeg disse.
Jeg har disse vannverdiene: Ph 6,5 , GH 4,5
Blir kjempeglad for innspill her..
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap