Akvariereker.no ?

Inaktiv bruker
Hei, jeg oppdaget en side for en stund siden. Akvariumreker.no. Det jeg lurte på om de som jobber der sender rekene i posten? men det er jo vanskerligere for meg for jeg bor på en øy å avogtil går ikke båten.

Trenger reker/snegler pumpe?
Har handlet her flere ganger og det er en kjekk side og en kjekk selger...
mtp frakten så hadde jeg bare sendt han en mail eller ringt og forklart situasjonen så løser han det for deg på en ganske god måte.. Du har jo pusteposer, O2 piller og det som er.. Ikke noe problem.

Rekene blir sendt i posten i isopor esker.
Reker og snegler skal ha et filter, da dette sørger for sirkulasjon og fjering av div avfallstoffer. Du kan også kjøpe "rekevennlige" filter som koster mer. Enkel løsning er og bare bruke et vanlig filter og trekke en strømpe eller stoffet fra en liten fiskehov rundt og feste det med strips.

Kenneth
Inaktiv bruker
Stilig, har planer om å kjøpe posthornsnegler å nå trenger jeg bare å mase på mamma

Må man betale frakt?
Hei

Denne nettstaden er meget bra, og eg anbefaler deg å handle her om du skal ha reker. Han pakkar godt som Kenneth seier, og er meget flink til å tilrettelegge ting for kjøpar.

Men det kan virke som om han er litt opptatt for tida, då butikken skifta lokal forrige veke, så ting er ikkje heilt komt i lage igjen. Eg bestilte reker 5 mai. som eg enda ikkje har fått.

MEN første gongen eg bestilte kom ting raskt, og han var meget behjelpeleg med spørsmål osv.
Inaktiv bruker
Da ska jeg bestille de sneglene om en stund, hater å stresse folk. Jeg har god tid
frakten må du betale og den er ganske dyr da han pakker godt og sender sikkert.
Det kan være lurt og bestille en del slik at du får litt valuta for pakken

Kenneth
Inaktiv bruker
Takk for tipset, jeg ska såå mase på mamma om å kjøpe
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap