Pris på otocinclus cocama

Det avhenger helt av salgs-stedet og prisnivået butikken har
Men jeg har sett dem så lavt som en hundrelapp pr stk (hos Aquamanias på Kløfta), men har sett andre nevne at de har gitt 130 kr pr stykk og lignende i andre butikker for dem.
Takk! :)
mona o
Det avhenger helt av salgs-stedet og prisnivået butikken har ;) Men jeg har sett dem så lavt som en hundrelapp pr stk (hos Aquamanias på Kløfta), men har sett andre nevne at de har gitt 130 kr pr stykk og lignende i andre butikker for dem.

Utsalgsstedet tar kr 89 for en kampfisk, men sier de kan få tak i det meste. Derfor lurte jeg på å høre om denne skjønne lille skapningen! Er kr 89 dyrt eller billig for en kampfisk?
Åse Britt Larsen
[QUOTE=mona o]Det avhenger helt av salgs-stedet og prisnivået butikken har ;) Men jeg har sett dem så lavt som en hundrelapp pr stk (hos Aquamanias på Kløfta), men har sett andre nevne at de har gitt 130 kr pr stykk og lignende i andre butikker for dem.

Utsalgsstedet tar kr 89 for en kampfisk, men sier de kan få tak i det meste. Derfor lurte jeg på å høre om denne skjønne lille skapningen! Er kr 89 dyrt eller billig for en kampfisk?

det er vel sånn passe tror jeg

men komemr jo helt ann på hvilken type/farge den har.

kjøpte selv en Rosa Kampfisk for 115 de hadde også svarte CT for over 200 kr. som Mona o sier så kommer det ann på butikken
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap