Takk til alle i akvaforum!

Inaktiv bruker
Jeg må bare si tusen takk til all hjelp og støtte her i akvaforum. har virkerlig følelsen at folk her er neste som meg! Alle oss har likens interesse nemli FISK! ^^ Hvis jeg ikke hadde funnet denne siden hadde nok alle fiskene mine dødd iløpet av 4 dager. Dette er virkerlig siden for en nybegynner sånn som meg! Alle dere er så flinke til å svare å alle kommer overens viss flere har delte meninger om en sak. Dere svarer på alle spørsmålene mine! Åsså er det den fantastiske fiskebasen som er spekket med info, tror muligens jeg aldri har lest så mye på den korte stunden jeg har vært medlem!

tro meg, dere vil nok se flere inlegg av meg.

takk ja alle har vel same intresen.vi er som en stor famile vi på akvarorum
Takk for fint innlegg.

Jeg er i lærefasen selv enda føler jeg.
Men har kunne bidra videre til andre med det jeg selv har lært til nå.
Før jeg selv kom over dette forumet
var jeg innom et par andre steder hvor jeg rett og slett ble hudflettet.
Men det er sant som du sier: At fra første dag føler man seg velkommen.
Her blir en mottatt på en hyggelig og rolig måte.
Og ingen spørsmål er dumme.

Inaktiv bruker
B. Andresen
Takk for fint innlegg. Jeg er i lærefasen selv enda føler jeg. Men har kunne bidra videre til andre med det jeg selv har lært til nå. Før jeg selv kom over dette forumet var jeg innom et par andre steder hvor jeg rett og slett ble hudflettet. Men det er sant som du sier: At fra første dag føler man seg velkommen. Her blir en mottatt på en hyggelig og rolig måte. Og ingen spørsmål er dumme.

Jeg må si en spesiell takk til deg siden du har svart på nesten alle spørsmålene mine ^^

Helt enig at alle vi i akvaforum er som en stor familie. Vi hjelper hverandre og støtter.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap