Corydoras bilder

Inaktiv bruker
Hei, ja du leste rett! enda en Corydoras frik! Jeg har falt for Corydoras green laser av en eller annen grunn.. Jeg er en helt blodfersk fan, fordi jeg bare har hatt de i 2 timer! Men allikavel har Corydoras blitt min nye favoritt. Har 5 Green laser å de lager liv å røre i karet!

Btw, blir flere bilder på akvarietråden min
Her er den ene av mine 3 flekket.

Gratulerer med cory.
Ikke for å ødelegge gleden din Aquaronja, men det er nok desverre ingen green laser du viser bilde av..ser mer ut som en aeneus.

Inaktiv bruker
men mannen i butikken sa det var en green laser, syns de virka litt rar..
det er nok aeneus ja

her er mine coryer
Inaktiv bruker
nyderlige
Ekte Corydoras Green Laser heter det fordi de er nærmest laser-grønne
Her er noen av mine Green Lasere sine yngel:

[External Image]
Inaktiv bruker
de er stilige
Jeg har hatt corydoras trilineatus, "gold laser" og sterbai. Nå har jeg 6 green laser som barter rundt i 325 liter fiskesuppe.

Bilde 1 er uskarpt, men viser en søt bartenuss mellom "en gul og en grønn"
Bilde 2 green laser
Bilde 3 er av gold laser

En av mine første coryer ev avbildet i avataren min. Bartene var ikke mye å skryte av etter et klassisk butikkkar med grus, men de vokste ut etter at de fikk sandbunn å tøffe rundt på :o)
Ble skikkelig forelska i corydoras panda da jeg saa dem i en dyrebutikk i dag... Mange bitte/soete smaa men har trillineatus fra foer, saa ville ha fler av dem, men de var i karantene.. Saa haaper paa aa faa kjoept noen av dem neste uke.. Og kanskje faa et kar til aa ha pandaer i.. Fantastisk flotte fisker, blitt helst corydoras frewk jeg og nesten
Jeg har også fått sansen for corys.

Har Corydoras trilineatus. Skulle egentlig ha pygmaeus, men kom til den slutningen at jeg heller ville ha dem i det mindre akvariet jeg skal sette opp om noen uker. Tri'ene blir jo større enn pygmaeus, så da kunne de få 240 literen.

Det står på basen at de er sky, det er mine ikke. Jeg kjøpte 16, men har nå 15. Den ene falt fra noen dager etter jeg kjøpte den, så er vel slik som skjer av og til.

[External Image]
Legger ut et par bilder av mine flotte cory elegans. Har 10 stk av dem, dessverre her ikke alle like flotte gull flekker.

Mobil kamera.
Skulle ønske jeg filmet dem tidligere da de kjempet mot en liten malle over en malletablett. var gøy å se dem dytte tabletten bortover med bartene mens de prøvde å spise den.

Ellers ser jeg nesten bare jenter her i denne tråden. Er det slik at cory er en jente fisk? :/
Inaktiv bruker
Så fine
Her er det en annen tråd med massevis av fine corybilder
Inaktiv bruker
Wow, min yndlingstråd
Plussmedlem
Tok noen få kjappe bilder av foringen med røde mygglarver for et par dager siden. Bildene ble ikke så bra, ikke verdens beste kamera heller.. dette er arten Corydoras paleatus.

Hadde ikke andre bilder av coryene ennå, så måtte bli disse
Mine corys
Her er et bilde av mine steribaier.
Bestillte 6 stk, men fikk desverre bare tre.
Så jeg må nok ha noen flere etterhvert.
Artige fisker disse Cory'ene.
Lett å bli bitt av "cory-basillen" merker jeg
Inaktiv bruker
Haha cory-basillen er mega smittsom, men viss det finnes en kur så vil jeg ikke ha den! Cory-basillen er nesten det beste som har skjedd meg
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap