Hjelp til sammensetning av fisk i 720l .

Nå har jeg fått 720L og lurer på hvilken sammensetning av fisk jeg kan ha, har en gibbe som skal over i det store karet da den begynner og bli litt for stor til 190L, så fiskene må passe over ens med han, og muligens en stim praktbotia.
Synes det er fint med fargerike fisk med litt størrelse på , noen som kan komme med forslag og eventuelt antall ? (Discus, Scalare, Ciklider eller andre fisker)
Gratulerer med et flott akvarie. 720 liter er drømmekar til mange det.

Her er noe som du kan se på Tropheus tråd.

Trenger du hjelp ifm akvariet og ciklider fra Afrika som f.eks. Tanganyika, Malawi er det bare å ta kontakt.
Skal du ha me deg gibbin din så burte du droppe discus, kan suge seg fast på discus og discus trenger jo opp mot 32 grader, men med 720l har du jo mange muligheter
Ja må jo ha gibben min rart me det men får meg ikkje til å kvitte meg me han , han har liksom spist seg inn på meg Så da blir det ikke Discus. Det er jo så mange fine fisker at jeg synes det er vanskelig blir litt frelst for ciklidene også mange fine varianter, alt for mange fine varianter kom gjerne med tips om fisk Så foresten på fiskebasen salviniciklide og perlesciklide synes disse var artige og flotte
Tilfeldig bekjentskap
© tim81
Reklame for plussmedlemskap