Pris på sølvhai?

Jeg overtar muligens et akvarium med noen store flotte sølvhaier nå. Men jeg tror de blir litt for mye for meg. Tenkte derfor å selge dem her på akvaforum, men lurte på hva som var vanlig pris for disse?
Ikke rett tid å selge de nå når sommeren står for døren. Når høsten kommer ,så er det flere som starter opp med akvariehobbyen og ønsker fisk.
Vanskelig å vite pris,da det er markedet som bestemmer.
Du kan sette i annonsen en pris og at du eventuelt ønsker bud,så kan du se om markedet gir respons.
Plussmedlem
Hva mener du med store og flotte?
Sølvhai er en fisk som etterhvert blir for stor for de fleste vanlige akvarier.Etter standardmål bør disse når de vokser til ha 1120liter ++ å svømme i (2meter + lengde)

Dermed er det ikke så stort marked for disse flotte fiskene, og prisen blir tilsvarende lav....
greit jeg bare lurte vet absolutt ingenting om sølvhai nemlig. å de passer ikke sammen med mine fisker. Derfor jeg tenkte å få de unna hvis jeg overtar karet.
Om du har tolmodighet til å vente, og ikke får solgt dem før, så kan du jo ta dem med på storauksjon i oktober. Der kommer det jo en del folk, så kanskje det er større sjangs å få litt for de der?
Eller de tar imot på Tam på Lade...de har vel et par tre store fra før, stortanken deres.
Kanskje. KANSKJE de tar imot. Vet at de har gjort det før, men da hadde de annen daglig leder...
Har du fiskene enda? Er på leting etter noen Sølvhaier til akvariet vårt, hvor mange er det og mye ska du evt. ha for de?
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap