Hjelp med fisk?

Hei.

Jeg har 2 stk indisk glassmalle,
og noen tetraer og noen maller.

Spørsmålet er , går Kampfisk - Betta splendens
og vet ikke navnet men legger ved et bilde
Inaktiv bruker
Det på bildet ligner i mine øyne på en gullfisk.
ja det er det jeg tror de er å!

Men tror du evnt.den gullfisken og en kampfisk passer sammen med de andre jeg skrev ovenfor?
Inaktiv bruker
Tja, Nå er jeg ingen ekspert på Kampfisk, men det jeg har skjønt er at den kan bli sint på fisker med sterke farger og fine slør.
Kampfisker har også forskjellig personlighet, så at det kan gå med en kampfisk og ikke med en annen, ja. En eller annen kampfisk vil nok tolerere det.
Når det er sagt, burde du få større akvarium til Gullfisken, de blir store ca 39cm, og spiser det meste som de kan få i munnen. 200L er vell minimum.
ja men kan jo ha gullfisken en stund så kan jeg gi den bort til en kompis jeg har..
han har ca 500 liters akvarium..

jeg vurderer prve med kampfisken men vet ikke helt om jeg tør eller, men skulle så gjerne hatt den nedi der..
Har jo ikke noen med slør, og har eventuelt bare neontetra med skikkelige farger ..
Noen som har idee på om de går med kampfisken og gullfisken i akvariumet med
3 stk forskjellige tetra typer, 4 maller(algespiser) og 2 stk indiske glassmaller?

trenger hjelp fort visst noen vil hjelpe meg
Jeg vet at tetraer kan være noen jæ**r på å nappe finner. Så sjangsen for at kampfisken din blir plaget er ganske stor i mine øyne.

Her bor det to kampfisk. En rolig en og en hissig liten sak. Så det er enormt forskjell på gemytt.
Heiasann !

Det går jammen fort i svinga med deg

Har sendt deg mail

Mvh
da må jeg bare prøve meg fram da kanskje ?
Hei Ewi

Sendt igjeen mail
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap