Mega lekkasje!

Kom hjem til meget vått gulv i kveld, da mitt 100 liters kar hadde begynt å lekke.

Jeg har nå et kar som er meget overbefolket og fisk som trenger nytt/nye hjem.
Jeg selger fiskene billig, og hvis noen er interesserte så ta en titt på linken

http://akvaforum.no/rubrikk.cfm?id=68511

Inaktiv bruker
legg annonser på facebook også.
hvorfor ikke fikse eller kjøpe nytt kar da.
Larsern
hvorfor ikke fikse eller kjøpe nytt kar da.

hakke peil på å fikse det, og nytt kar som passer til dem blir DYRT!
hadde du ikke ett på 100 liter da,kjøp brukt ,mye fint og velge i.
Inaktiv bruker
Super enkelt å fikse, Tapp ned ALT vannet, fjern den gamle silikonen, Vask godt med krystallsoda der den gamle silikonen var, Pass på at glasset er skikkelig rent og tørt, så er det bare å bruke GOD tid å legge ny.
Silikon får du på Clasohlson.
hadde du bodd nærmere,kunne du fått ett på 128 liter av meg,for det går snart i søpla,tar bare opp plass.
Man får da tak i en brukt 100-liter til ca en tusenlapp her og der. Er da ikke så fryktelig dyrt. Du har jo det andre utstyret som trengs, selve karet er jo ikke alltid det dyreste.
et spm, ser du selger en gibbi på 40 cm? har du hatt den i 100L ilag med 5 pleco'er på 20 cm?:P
ble sikkert litt trangt,og sprengte ut karet.)
Christian K
et spm, ser du selger en gibbi på 40 cm? har du hatt den i 100L ilag med 5 pleco'er på 20 cm?:P

var bare pent nødt, scalarene fikk yngel, og jeg måtte enten kverke dem eller ha dem et annet sted... men nå er jeg faktisk glad for at det andre karet lakk, var så mye jobb med det, mallene virvla opp sand hele tia, så det var tåkete som fy.

gibbicepsen kan selges ja, for den er altfor stor... vurdere å leie en bit av mjøsa
åja, daså. vil ikke de lokale dyrebutikkene ta imot store pleco'er da ? ligger ofte mye peng i en sånn fisk
ikke på dyrego, de er noen gjerrige jævler :P
Jeg kan sikkert kjøpe noen fisk hvis du bor i nærheten av Sandvika, men dette med at karet ditt er lekk skremte meg. Jeg mener at karet mitt har utvidet seg. Er litt bøyd utover. Kan det bety at det ikke er bra? Dette karet er under to år gammelt. Jeg er redd. Tenkte på at dette kan gå istykker. Det er 240 liter akvarie, så.. kan noen si noe om det? Har jeg grunn til å være redd?
Ørjan A
ikke på dyrego, de er noen gjerrige jævler :P

Jeg har snakket med Zoo 1 i Sandvika, og de tar imot fisker. Viste meg mange store fisker de hadde tatt i mot fra folk som ikke kan har dem lenger... Har du snakket med dem? Ja, dyrego tar ikke imot. De vil ikke... Men prøv zoo1 hvis du har en slik butikk der du bor...
jeg bor ca. 2 timer unna oslo, så det skal vel gå ann, disse mallene tåler det meste.
hvis noen ønsker seg noen maller er det bare å ringe. har lagt ut lenken til annonsen i denne tråden.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap