Tips til snill fisk 10-20cm stor

Mine blå acara er blitt omplassert så trenger ett par nye "10-20cm" store fisk som kan gå sammen med praktboita og div maller.

Akvariet er på 450l så om det er mulighet til og ha større fisk der kom med tips
Båndgurami og andre guramier
Di blir jo ikke stort større en 12cm da, men hvis dere mener jeg ikke kan ha større fredelige fisk i 450l så er di et alternativ da
Ville kanskje heller gått for en stimfisk for å live opp litt i et så stort kar Og Praktbotiaene er jo ganske livlige og kan stresse guramier endel. Så jeg vil foreslå en fin gjeng på minst 5-8 Puntius Denisoni. De blir opptil 15 cm og er veldig fredelige, men flotte! Har hatt dem selv tdligere, men solgte det store karet de gikk i.
Der så jeg bare penga rase ut av lommeboka :p

Di der har jeg ikke sett til under 400kr stk på noen av butikkene i nærheten og di var ikke store heller :p
Fin fisk
vet det er en gammel tråd, men ville bare si at jeg selv var på geitus akvarium i går, og der kostet dem 85kr stk.det er en hobbyakvarist som startet butikk. mye rimlig fisk med god størelse. kjøpte de han hadde, men han kan vel sikkert få inn fler, hvis ikke har de også noen på krokstadsentrert for 199 pr stk.
Tilfeldig bekjentskap
© Sunniva Svenungsen
Reklame for plussmedlemskap