Treng hjelp.. en av mine fisker spiser opp dei andre

Nå har vi hatt akvariet i snart 3 år.. og den siste tider forsvinner der fisk jamnt og trutt..
håper en av dere kan hjelpe meg å finne ut hvilken.. sidan dei på butikken nok har solgt oss en som ikkje burde vere ilag med dei andre..

på førehand må eg beklage sidan eg er svært dårleg på navn..

dei som var satt inn sist heiter..
dverggurami.. hadde 3 men eine vart spist.
og en slik som ligge på bunnen en grå hann men "kul" i panna.

vi hadde fra før.. 3 sølvhaier, 30 neontreta, 2 ryggsvømmermalle, 3 tigerbarbera. 2små pansemalle 1 stor (ca 15 cm) 5 -10 guppyer,8 dolkestikkertraen.

nå er her "bare" 1 sølvhai, 8 dolkestikkertraen, 3tigerbarera og 2 små pansermaller igjen + dei dverggurami og den på bunnen som eg skreiv lenger oppe...

blei kanskje litt uoversiktleg skriven dette.. men håper nokon skjønner kva eg meiner..
har ikkje hatt problem med verken alger eller noko slags sjukdommer i akvariet mitt..

i natt forsvant den store pansermalla og det låg bare skallet av hodet igjen.. difor ber eg om hjelp så ikkje deispiser opp resten av fiskene mine...

eg skulder på sølvhaien men tviler på den grå på bunnen også.. nokon tips?? hjelp??
Hva er den grå på bunnen med kul i panna ? Ta ett bilde av den og legg ut her. Da er det lettere og hjelpe deg.
Hva er den grå på bunnen med kul i panna ? Ta ett bilde av den og legg ut her. Da er det lettere og hjelpe deg.
Er den grå med kul i panna en Løvehodeciklide kanskje?
Er du helt sikker på at de er spist? Kan de ha dødd av andre årsaker, for så å ha blitt spist? Bare en teori.. Har du stort akvarium?
Det er mange arter som spiser på død fisk, men få arter som dreper fisk som ikke er vesentlig mindre enn dem selv. Da fordi det oppfattes som levende for. Som andre har vært inne på kan fiskene ha dødd av andre årsaker. Ville nok startet med sjekk av vannverdier for å se om noe der kan forklare dødsfallene. Først og fremst det som er dødelig i selv ganske små konsentrasjoner som amoniakk og nitritt. Så nitrat, men her skal verdien være ganske høy før den er dødelig. Ugunstig verdi av Ph i forhold til fiskene du har kan også forklare dødsfall, men vanligvis ikke massedød.
ja det er en slik løvehodecikilide.. nei veit ikkje om det er den som er årsaken.. men fiskane begynte og forsvinne rett etter den vart sett inn i akvariet... er ikkje rester av dei engang.. uten om i dag tidli når den største mallen var vekk.. da låg hodepartiet og halebeina eller noko slikt igjen.. ville tru at vist dei døde naturleg ville dei ligge litt lenger enn 6-7 timer før dei var borte vekk... må få målt verdiane mine trur eg.. vist dere meiner at det kan vere medvirkande årsak også... må ta en tur til zoo butikken ilpet av korttid tenkje eg... takk for at dere er til hjelp.. dette skulle kanskje vere under nybegynner tema. men har hatt det i et par år som sagt og aldri hatt problem med noko av dei "faretegna" som eg ahr lest om i dei bøkene eg har om akvarie..
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap