Hjeeeelp fort

Hei har en sølvhai som flyter opp ned med stor mage, hva gjøre jeg?
ser ut som om den har luft i magen.
Var helt fin i går, men var slik da keg kom hjem fra jobb nå.

Hilsen Morten

Takker for all hjelp
hvordan ser skjell og finner ut ?
må vannet, og hva har du annet av fisk der og hvordan ser de ut ?
Hvor mye man skal gjøre selv og om det er problemet ditt vet jeg ikke men fant en artikkel her.

Om det skal forsøkes så er vel nellikolje en ting å ha tilgjengelig før man starter.

Andre får heller kommentere denne artiklen da jeg er helt grønn.

Artikkel om luft i magen og hvordan
Sølv hai
Ser fin ut, eneste er en liten bøy på det som dekker gjellen, kun på ene siden,
Finner, skjell ser bra ut.
Har massert den og det kom ut luft har den i bøtte nå og gir litt nytt vann tillegg til det i akvariet,
Nå må jeg sjekke den igjen så den ikke snur seg.
Sølv hai
Har flere lik som denne og har flere andre typer, de ser helt fine ut og ingen unormale bevegelser, den kvikner faktisk litt til, mer og mer etter massagen jeg ga den på magen.
Kanske jeg bør ta et vann bytte, det er som pokkern, glemte prøve sticks på butikken men kan få målt ph.
Leste du det som jeg linket til ??
Sølv hai
Tusen takk fikk lest artikkel nå. Men sprøyte har ikke jeg. men har massert den da kom også luften ut, må holde den under oppsikt her, veldig god hjelp inne her.
er raskt innpå nå og da, må jo pleie pasienten. kan man bruke no annet en sprøyte?
Sølvhai
Har fått ut litt avføring nå ser jeg i bøtta. snakket med de på løren og anbefalte massage i mage og buk.
Sølvhai
Takker for all hjelp fra dere og kjapp respons, ble dødsfall her, dette ble pining, jeg kom for sent hjem.

Takk for hjelp

Morten
Tilfeldig bekjentskap
© Rannveig K. Strand
Reklame for plussmedlemskap