Lurer på litt om kampfiskhunner jeg
Postet 14.12.12 kl 17:18
sessanHei. Jeg lurer på om kampfisk hunner kan gå flere sammen? Og fungerer de i kar sammen med andre fisker?
Har lyst til å svare "ja" på begge disse spørsmålene, men det kommer an på gemyttet til damene. De som går i samme kar i butikken kjenner jo hverandre, men velg de som virker underdanige...
Plakat er en hann med korte finner ja. Hunnene kjenner du igjen på eggleggingsorganet. Det kommer ofte plakat-hanner i sendingene med hunner, så det er viktig å se etter den hvite "tuppen" under buken...
Postet 14.12.12 kl 23:57
Postet 15.12.12 kl 00:46
Postet 15.12.12 kl 08:57
Postet 15.12.12 kl 11:28
En god stund brukte jeg 200-literen min som kampfisk-kar. Karet mitt er laget for hånd for å väre langt og tynt nok til å väre et elveakvarium, så det en del svömmeplass På det meste tror jeg at jeg hadde 10 hunner og 1 hann i karet som eneste fisker - med stort hell! Men jeg kjöpte ikke alle hunnene fra samme sted, så jeg hadde avtale med dyrebutikken jeg bestilte fra slik at jeg kunne bytte ut en hunn hvis det ikke fungerte.
Kampfiskhunner kan väre veldig personlighetsfulle - jeg ville spurt i dyrebutikken om du kunne bytte inn fisken hvis det bare ble slossing
Kampfiskhunner kan väre veldig personlighetsfulle - jeg ville spurt i dyrebutikken om du kunne bytte inn fisken hvis det bare ble slossing
Postet 15.12.12 kl 20:18