Guppy blue moscow

Hei

Hvor er det mulig å få tak i blue moscow ? Tenkte noe rundt dette
Jeg tror det rette stedet å lete, er å kanskje melde seg inn i en interesseklubb for levendefødere. For eksempel Poecilia Scandinavia. Der er det massevis av folk som mer spesielt interessert i fisk som nettopp guppyer, og mange av de seriøse oppdretterne av utstillings-guppy er nok medlemmer der. Ta en kontakt med dem på email for eksempel, og forhør deg om medlemsskap. Evt kan du høre om man kan få kjøpt fisk av medlemmer uten å være medlem selv (jeg vet ikke dessverre).
Spør f.eks også når og hvor de har neste samling eller møte? Det er salg og auksjoner på slike klubb- og foreningsmøter. Der bringer som regel medlemmene med seg massevis av fisk de skal selge, og du finner nok noe spennende der.
Du kan jo og legge ut en rubrikkannonse her på forumet eler spørre på Bergen akvarieklubb sin face-book-side .

URL=https://www.facebook.com/groups/297755346907079/][/URL]

Det var flere som kjøpte disse da Erik Rune Larsen fra Larvik Akvarieklubb var her og holdt foredrag så kanskje noen har fått oppdrett på disse nå.

Selv har jeg yngel på disse ,men det tar tid før mine er store nok til å selges.[

Tilfeldig bekjentskap
© Simon Sjursen
Reklame for plussmedlemskap