Hjelp! , noen som kan hjelpe 3 stakkars fisk.

Morn! Dette legger jeg helt sikkert ut på feil sted, men jeg trenger litt hjelp.

Jeg skal flytte fra drammens-Oslo-regoinen til Stavanger pga studier, og får dessverre ikke tatt med meg akvariet. Synd som det er så tror jeg min mor hadde tatt livet av de 3 gullfiskene rimelig fort.

Jeg lurer da på om noen kan være så snill, og ta over en eller flere av disse fiskene.

Det er 2 stykk 10 cm (nese-haletuppe) gullfisker, og en nokså stor 13cm slørhale.

Jeg har også en fullvoksen skjeggete ancistrus hann, og en viltfanget fullvoksen ancistrus hunn.

Jeg drar avgårde tirsdag den 12 aug på morgenen, så MEGET taknemmelig for om noen kunne hjelpe meg å omplassere disse stakkarne. Har IKKE samvittighet til å ta livet av de.

Ta kontakt i tråden, PM eller send SMS tlf. 936 136 22
Inaktiv bruker
Mange fine sider.
Det er mange fine sider på FB. Som sikkert får fart på saken.
Legger ved noen linker.
Gratisfisken
Vi med akvarium[/URL [URL=https://www.facebook.com/groups/310172589056718/?fref=ts]Akvarium og utstyr - kjøpe-selge-bytte
Akvarium,Fisk og utstyr Sørlandet
Akvarium Norge
Ellers kan man bare søke for å finne fler, legge ut her på Rubrikk eller finn.no
Takk for gode linker!, men har på følsen av at ingen er kjappe nok til at det går før jeg flytter.

Vet ikke om det er noen god ide å gi til en dyrebutikk. Eneste butikken jeg stoler på er den på cc senteret i drammen (zoo1 tror jeg den heter)

Hva tenker dere med å gi de bort til denne butikken? Har virkelig ikke lyst ettersom det sikkert blir kjøpt av en eller annen unge som tar liv av de med en gang.

Off... Skal ikke være lett.
Legg ut rubrikkannonnse her på forumet.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap