Ønsker å selge sølv arowana og knivfisk!

jeg har en arowana på 40cm og en knivfisk på rundt samme størrelse. så lurer jeg på om hva jeg kan få for de ?
Selv om du ønsker å gi bort fiskene gratis så kan det bli et problem å bli kvitt disse.
Svært få har egentlig plass til slike store fisker.
Enig med innlegget ovenfor. Det er veldig vanskelig å bli kvitt så store fisk, selv når man gir dem vekk gratis. Dette fordi at få mennesker har store nok akvarier til å huse dem. Det ender derfor i blant med at man istedet må avlive dem, da det ikke er plass å oppdrive til de største "beistene".

I en forretning på Alnabru i Oslo, har de et enormt akvarium på mange tusen liter som går fra gulv til tak. Der har de digre paroonhaier og andre digre fisk. Butikken får visst en del henvendelser fra folk som vil bli kvitt store fisk, og som prøver å prakke på butikken fiskene, fordi de vet at de har akvarium til det. Butikken kan selvfølgelig ikke ta i mot alt som folk vil bli kvitt, og må si nei.

Du kan ta kontakt med en zoobutikk som har store akvarier og høre med de, om de er villig til å ta i mot fiskene dine. Jeg ville imidlertid ikke kalkulert med å få noen særlig store pengesum for dem.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap