På let etter dekorative sugemaller

Leter etter sugemaller, noen fine dekorative som blir max 15cm. Noen forslag?
Bruk gjerne linker, slik at jeg kan lese litt om dem.
Takk for fin link Meløy syns denne var stilig [URL=http://www.planetcatfish.com/ancistomus_sp(l387)][/URL]
Bare hyggelig, det er så utrolig mange å velge i. Bare husk, ikke alle er like lett å skaffe og noen kan være hinsides pris på.
Ja det er mange og flotte med litt flere bilder enn det er her på fiskebasen, jeg så der først. Vet du om det er lett å skaffe den jeg linket til? tenkte på en som kostet rundt 500.
Jeg har ikke så mye greie på å skaffe L maller, men Regner med de som driver med catfish scandinavia vet. LINK.
En god start kan være sjekke hvilke arter som er til salgs under rubrikk. Det går an å søker på L-maller til salgs Det sier noe om tilgjengelighet.

Det er jo ubegrenset å velge i og mange artige. Har ikke den største erfaringen selv. Men husk at mange av disse er nattaktive og ikke veldig "dekorative" løpet av dagen, dvs du ser de ikke.

Jeg synes jo L134 og L333 er meget fine. Har selv sistnevnte, men ser ikke så mye til de. Men har klovnepleco de ser jeg litt mer til. Men dette er også noe avhengig av innredning i karet ift skjulesteder osv. Klovnepleco er ganske rimelig i innkjøp og skal være mulig å få avl på.
Tilfeldig bekjentskap
© Jo Stenersen
Reklame for plussmedlemskap