Trenger litt hjelp her =)

Hei! Jeg lurer på om noen der ute kan hjelpe meg? Jeg har dessverre havnet i den situasjonen der en god venn er blitt langtidssyk. Han etterlater seg to akvarium, et stort og et lite. Det er en del fisk der og en god del utstyr og pynt, til de to. Siden jeg ikke har peiling på fisk og ikke aner hva de trenger så haster det med å selge dette som en pakke eller separert til en billig penge! Skal finne bilder å legge ut av fiskene. Det er blant annet et par maller, en ål, stor gullfisk og tre fisker som ligner på små haier. Han har også noen fisker jeg ikke vet er. Gjerne meld din interesse!
Mvh Carolina
Det er dessverre ikke så stort marked for brukt akvarie utstyr, annenhåndsverdien er ganske dårlig på de vanlige tankene og utstyret. Men om det er noen spesielle fisker så kan disse være salgbare. Tror du skal slite med å selge alt som en pakke om du vil ha en pris som faktisk alt utstyret er verdt. Men om det er en rimelig pris så er det nok noen som tar det som en pakke.
Det er jo ofte slik at folk vil velge dekor og fisk selv, dermed er ikke folk villige til å betale de store summene for brukt utstyr med fisk. Er det ikke mulig for deg selv å starte opp med en flott og avslappende hobby og beholde dette selv? Hadde jeg bodd i Oslo så hadde nok jeg lagt inn ett bud på dette for så å prøve å videre selge noe.

Lykke til med slaget, håper du finner noen som vil ha dette.
Sant som Lord-Robin sier. men i alle fall bør du legge ut størrelsen på akvariene. Hvis du kan måle lemgde, bredde oh høyde på karene (uten topp), så ville det hjelpe
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap