Har et 45 liters

Har blitt anbefalt av akvarie boden og ha Girardinus metallicus  metall tannkarpe men synes fargene blir litt kjedelige kansje så ønsker noe litt mer fargerikt som kan hjelpe meg og lære hvordan passe på baby fisk men 45 blir for lite til guppyer og endlers sier akvarie boden så har noen noen tips
 
Endlers guppy klarer seg bra i 45 liters kar, bare du ikke begynner med altfor mange. To hanner og 4 til 6 hunner går fint. Du trenger ikke å gjøre noe for å få yngel til å leve opp. Om du kjenner noen som har samme typen fisk, kan dere jo bytte fisker av og til, ungfiskene vokser fort. Lykke til. Anbefaler å ha mange planter. Foreldrene spiser yngel, men føder stadig nye kull.
Plussmedlem
Foreldrene spiser yngel...

Endlers guppy er ikke så hissige på kannibalismesiden, så de aller fleste yngelen er trygge fra foreldrene. Hos vanlig guppy er dette mer utbredt.
Da er det Mollyene mine som helst spiser yngel. Det er bare disse to artene som kan spise yngel I 112l karet mitt. Tviler på at mine seks Pandamaller tar unger til de to andre artene.
Plussmedlem
Molly kan være ganske rå på å spise yngel ja, både sine egne og andre sine.
Passer det i munnen så havner det som oftest i munnen.....
Tilfeldig bekjentskap
© Michael Legnér
Reklame for plussmedlemskap