Hvilken plante er dette??
Postet 22.10.06 kl 11:08
BønnaHei. Kan noen fortelle meg hvilken plante dette er?
Nei her er ikke mange som har god peiling på plantt, jeg har samme problemet som deg og den jeg har fått likner litt, kan det være denne?
Postet 22.10.06 kl 13:49
Postet 24.10.06 kl 14:30
Postet 24.10.06 kl 14:53
AnitarusDette er en dracena type så vidt jeg veit. Levedyktig i max 1 mnd. under vann. Sunmp plante som bør stå i luft med superhøy luftfuktighet eller under vann med tørkeperioder..... Dritt plante? Men veldig fin :)
Det var markelig..Har en slik plante hjemme, har hatt den i snart 8 mnd, å er like fin som da jeg kjøpte denne..Denne kom som en amazonmix da jeg bestilte den
Postet 24.10.06 kl 14:59
Jeg kjøpte den på aquarius sandefjord, der hadde den stått under vann eistund, og nå har den stått under vann litt her hjemme også. Det var egentlig vallisneria jeg skulle ha, men denne liknet så da ble det den, i mangel av noe bedre.
Men den får stå i akvarie til den råttner, og så får jeg hive den, tror den klarer seg litt til hverfall.
Det er jo eistund siden denne tråden ble startet, hvordan går det med den planten?
Men den får stå i akvarie til den råttner, og så får jeg hive den, tror den klarer seg litt til hverfall.
Det er jo eistund siden denne tråden ble startet, hvordan går det med den planten?
Postet 24.10.06 kl 15:45
merkelig dette!
Har samme plante,den ligner veldig på dracaena sanderiana, som er den eneste dracaenaen jeg finner som ikke er stamme dannende, men det kan ikke være dracaena da disse ikke tåler å ha røttende stående i vann.
Postet 28.11.06 kl 02:35