gress plen i akvariet??!

hei jeg har sett litt runt her på AF og synns det er mange som har sånne fine ress plener i karrene sine kan jeg ta gress fra hagen og plante ned eller må jeg kjøpe det??i såfall hva koster den anten og hva heter den??


takker for svar
du kan ikke ta gress fra hagen nei! Sjekk plantenavnene på profilen til de karene som har gress så finner du de nok
Gress fra plenen er ikke laget for å være under vann konstant ( eller være i akvarier for den del) så du må nok bruke akvarie-gressplanter Her er f.eks en gressplante. Titt i plantebasen og se på hva du ønsker deg, så kan du sikkert bestille det hos en dyrebutikk.
jeg lurer på en tin til er det veldig dyrt og få laget en sånn ress plen i et 250L karr???
Stian Salvik
jeg lurer på en tin til er det veldig dyrt og få laget en sånn ress plen i et 250L karr???

Alt er relevant :p

Skal en ha skikkelig plen, må en ha skikkelig Co2 og lystilgang. Dette er ikke billig.
I tillegg går det jo med noen hundre (tusen) planter. Man kan selvsagt la naturen gjøre sitt, og la få planter spre seg utover karet, men likevel, må du beregne en del potter.

Så billig, det er det i alle fall ikke. Men om det er dyrt, er det nesten innholdet i lommeboka som bestemmer. Min sier; grisedyrt :p
Frank Angell
Alt er relevant :p


*knis* Er det ikke så.
Tilfeldig bekjentskap
© Susanne Lillejord
Reklame for plussmedlemskap