hvor selger de java mose på nett?

jeg har lett på noen fiskesider, men jeg har ikke funnet at de har solgt java mose noe sted. vet dere hvor?
Det er lettest å få tak i god javamose fra private, for eksempel i en akvarieklubb, eller i kjøp og salg seksjonen her på forumet.

De fleste dyrebutikker tar også inn javamose til deg om du spør.
naits
jeg har lett på noen fiskesider, men jeg har ikke funnet at de har solgt java mose noe sted. vet dere hvor?

Tja, hva med å se på annonsene her på AF? Eller legge inn en gratis annonse om at du ønsker å kjøpe dette her?
Det står ingen alder på deg i profilen din, men hvis du er gammel nok til å ha kredittkort eller Visa, så kan du kjøpe det i mange utenlandske nettbutikker iallefall En annonse her på AF, som nevnt ovenfor, er kanskje det raskeste, men det er ikke alltid man får napp på privatannonser.

En tysk nettbutikk jeg bruker stadig vekk har javamose. Og siden javamose klarer transport over mange dager veldig bra, så er det enkelt å kjøpe den på nett.

Javamose hos Aquaristikshop.com

PS!
Kursen for Euro finner du her
Den er 8 kroner, så 3,95 Euro x 8,00 Nkr= ca 31 norske kroner pr porsjon javamose

Hold deg UNDER 200 kr når du bestiller, ellers må du fortolle sendingen!
jeg vil ikke legge ut en annonse enda. først lurer jeg på hvor mye folk her tar for litt java mose.

Les i annonsene, tviler på at du finner det billigere andre steder.

Jeg gir bort mosen min, men har dessverre akkurat donert bort en stor dott. Har en javamose som vokser som ugress, men jeg gidder ikke styre med å sende og slikt.
Jeg pleier å "presse" den på medakvarister som er innom
Tilfeldig bekjentskap
© TorillNB
Reklame for plussmedlemskap