Internettbutikk med planter.

Hei

Skal fylle opp med noen planter i karet mitt og det er noen spesielle arter jeg er ute etter(ikke sjeldne) . Vet noen om en god nettbutikk som selger planter? fint om dere også har erfaringer med å bestille derfra i vinerhalvåret!
Du som bor i Oslo har jo masser av butikker å velge mellom Hva er vitsen med å ta sjansen på vintertransport pr post av sarte tropiske planter da?
Du har jo Oslo Zoosenter i Bernt Ankers gate, du har Dyrego på toppen av Oslo City, pluss en hel haug andre.

Har selv bestilt på nett flere ganger, og det er litt hipp som happ hvordan de ser ut når de kommer frem. Sist var alle, absolutt alle, sverdplantene knekt i toppen... litt skuffende. Men posten er ikke akkurat de som bruker silkehansker i sin håndtering av esker!
Var innom dyrego på manglerud forrige uke og det var en gedigen skuffelse. Alle plantene var pjuskete små og tildels helt brune. Den billigste de hadde var en mini forgrunnsplante til 49 kroner, ellers lå prisen på 100+ for de fleste andre. Problemet er at jeg skal jobbe her dag frem mot jul, så blir ikke så god tid.

Hvilken av butikkene i byen er den beste på planter etter din mening?
Tam alna har jo litt å velge mellom, ekke så dyrt der heller. Ellers er det bra utvalg på akvariemagasinet, men der er det også dyrere.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap