Dumt spørmål, går det an å selge andemat xd

Vet det er et dumt spørsmål men går det, er det noen som har gjort det. xD
Det går vel an, men personlig syns jeg det tullete og smålig.
Er jo ikke verre enn å prøve
Veeel, det er ikke noe man kan regne med å få solgt, akkurat...
Jeg har "solgt" det i ett tilfelle, og det var fordi noen etterlyste det, og jeg måtte ta bryderiet med å pakke og gå i posten med det... Ellers pleier jeg å gi bort til de jeg kjenner som har fisker som spiser dette.... Men da kommer de som regel innom og henter selv..
hva består andemat av ? Og hva betyr xd? Er ny i gamet så kan ikke vite alt her i verden, er ikke synsk heller.....
Inaktiv bruker
Andemat i dene samenhengen er nok
Og hva betyr xd? Er ny i gamet så kan ikke vite alt her i verden, er ikke synsk heller.....

XD er en smilie, altså et gjenskapt ansikttsuttrykk. Hvis du tilter hodet ditt 90 grader til venstre, så ser du at det ligner sammenknepne øyne og stor smilemunn... Her er en annen:
Aggi
Ellers pleier jeg å gi bort til de jeg kjenner som har fisker som spiser dette.... Men da kommer de som regel innom og henter selv..

Det vil vel si sånn som meg. Tror ikke jeg ville kjøpt det fordi om Gullfiksene mine elsker det. Det ikke er et nødvendig onde for å overleve. Fisken er uansett glad når jeg har vært hos Aggi.
Hehehe, ja, akkurat...
Spiste de opp den andre typen de fikk også?
Har ikke vært nede etter jeg puttet det oppi og nå er lyset gått for kvelden. Tror nok de spiser det. Det meste går i gapet på de fiskene der. Så faktisk ut som Guramiene var og smakte på det også da jeg puttet det oppi.
Guramier liker iallefall flyteplanter av andre årsaker... Det er jo elskovsredet deres...
Jeg ville aldri betalt for andemat. Synes ikke man kan ta betalt for ugress heller. Det er en ting jeg synes man kan gi bort - om man er så heldig å få til det

Nå er jeg heldigvis så godt som kvitt andemat i mine kar, bare bittelitt igjen i to kar, og jeg har alltid kastet det ugresset i søpla.
Alt kan selges, om markedet etterspør dette. Nå er etterspørselen etter ugress noe som er temmelig liten, og derfor er også andemat noe som er tildels tungsolgt.
I tillegg er nok verdien av dette ugresset så lav, at de færreste engang ville orket å spandere en plastpose på de
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap