Hva bør jeg gjøre med denne?
Som dere ser på bildet så har jeg en del nye skudd nederst på planten, med midtpartiet er veldig stygt etter en mislykket vekstperiode. Men samtidig kommer det nye skudd på toppen.
Skal jeg kutte den ned eller bare la den vokse slik den er nå?
Beklager bildekvaliteten.
Hva slags plante er det forresten?
Tilsetter TMG, har nettopp begynt å tilsette jern og hjemmelaget co2.
Skal jeg kutte den ned eller bare la den vokse slik den er nå?
Beklager bildekvaliteten.
Hva slags plante er det forresten?
Tilsetter TMG, har nettopp begynt å tilsette jern og hjemmelaget co2.
Postet 19.02.08 kl 21:06
Det ser ut som om du har fått brunalger på plantene dine. Gni på planten med fingrene, og se om det går av.
Dette er ufarlige alger, som de fleste får i oppstarten av akvariet.
Om du har lyst til å dele opp plantene dine, kan du godt gjøre det. dette er stengelplanter, og de kan du bare knipe av, og stikke rett ned i grusen igjen. Rotdelen, kan du kaste, eller la stå, den vil sette nye topper etter en stund.
Jeg klarer ikke helt å se hva du har, men det er enten denne, denne eller mest sansynlig
denne
Dette er ufarlige alger, som de fleste får i oppstarten av akvariet.
Om du har lyst til å dele opp plantene dine, kan du godt gjøre det. dette er stengelplanter, og de kan du bare knipe av, og stikke rett ned i grusen igjen. Rotdelen, kan du kaste, eller la stå, den vil sette nye topper etter en stund.
Jeg klarer ikke helt å se hva du har, men det er enten denne, denne eller mest sansynlig
denne
Postet 19.02.08 kl 21:19
Postet 19.02.08 kl 21:36
Postet 19.02.08 kl 21:41
Postet 19.02.08 kl 21:47
Postet 20.02.08 kl 22:48
Plante
Hei,Planten ser ut som cabomba, om det er det bare knipps av, de vokser veldig fort opp igjen.
Postet 21.02.08 kl 01:12
Postet 02.03.08 kl 11:27