Planteproblem i nyoppstarta akvarium.

Hei!

Det er no ei og ei halv veke sidan eg starta opp et 95L akvarium med planter. Disse plantene (alle!) har no allerede fått brune flekkar! Eg har sjekka vannverdiane med teststrips og alle verdiane er heilt fine og temp er 24 grader så eg forstår ikkje kva som er gale. Eg har sand som som bunnsubstrat og plantane eg har er vanlig sverdplante, vasspest, Eleocharis parvula og Hygrophila polysperma ("Big leaf"). Dette skal alle vera planter som er enkle å få til å trivast men noko er tydeligvis gale. Nokon som har et tips til meg?
Det er normalt med alger i et nyoppstartet akvarium, så slapp helt av

Tipper du har brunalger:

Brunalger (kiselalger)
Dette brunfargede algebelegget dekker ofte bunnlaget som på steiner og grus, planteblader og glassruta. Dukker ofte opp i nyoppsatte akvarier. Årsaken ligger trolig i for høye nitratverdier, pH over 7.5, for hardt vann, eller at belysningstiden er for lang (over 12 timer). Oftere delvannsbytter kan hjelpe. I nystartede akvarier vil disse som regel forsvinne av seg selv etter en etter hvert. Algeetende fisk som Crossocheilus siamensis og ancistrus-arter sies det kan beite disse.

- link til hele artikkelen
Tusen takk for svar!
Satser på at det er brunalger då.
Tilfeldig bekjentskap
© Trude T.
Reklame for plussmedlemskap