Hemianthus callitrichoides "cuba" - hvor kjøpe på nett?

Er ute etter denne planten som bunnplante i et plantekar jeg skal starte opp. Noen som har noen tips om hvor jeg kan få kjøpt den? Fortrinnsvis på nett.
Eventuelt andre lignende planter som er like fine?
Har kjøpt flere ganger fra denne selgeren på Ebay. Billig, bra og rask levering.
Takk :)
Tror jeg tester ut denne . Pleier dere legge noe på denne planten for at den ikke skal flyte opp?
Det viktigste er å gi den tid, og du kan ikke ha fisk som roter i sanden (f.eks corydoras) eller napper i planter, for da vil den så og si aldri slå seg ned skikkelig. Ellers krever de ganske mye lys og CO2.
cuba er en plante det kan lønne seg å kjøpe fra private selgere, litt enklere å få til og gro om man får en plante med røtter.
Takk for tips. Skal ha den i et plantekar hvor det enn så lenge ikke er noen fisk. Har godt med lys og co2-tilførsel, så da er vel utgangspunktet i alle fall greit Sprer den seg som et dekke under optimale forhold, bare med en liten bunt som utgangspunkt? Er bare et 30 liters kar dette.
Om du ikke er ekstremt tålmodig bør du dele opp noen potter med HC Cuba i små firkanter og plante de med en centimeters mellomrom. Se denne videoen.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller corydorasworld.com
Reklame for plussmedlemskap