Akvariemose- og planter fra ebay?

Noen her som kjøper dette fra Ebay? Har bestilt mose og et par algekuler, bare for å se
Har kjøpt en del mose via ebay. Har gått bra hver gang det.
Har kjøpt en god del fra Aquaticmagic på Ebay. Er litt risky om vinteren, men det har som regel gått bra. Moser og slikt tror jeg kanskje overlever litt bedre enn stengelplanter.

Har kjøpt moser og javabregner og cryptocoryner og aquaticmagic og er kjempefornøyd med plantene derfra!
Godt å høre! Har bestilt fra samme selger!
Har kjøpt mose to ganger og måttet kaste det.
Kan man bare importere planter uten å søke noe som helst?
JanneHelene
Kan man bare importere planter uten å søke noe som helst?

Jeg mener å ha hørt at man kan ta inn planter og frø fra andre land, så lenge det ikke er jord på planten og det selvfølgelig ikke er en ulovlig plante.
Men jeg er faktisk ikke 100 % sikker altså. .
Stine Libjå
[QUOTE=JanneHelene]Kan man bare importere planter uten å søke noe som helst?

Jeg mener å ha hørt at man kan ta inn planter og frø fra andre land, så lenge det ikke er jord på planten og det selvfølgelig ikke er en ulovlig plante.

Ok, stemmer sikkert det. Vet du hvor jeg kan finne denne plantelisten? Kiipt å bli miljøkriminell for noen avleggere :P
JanneHelene
[QUOTE=Stine Libjå][QUOTE=JanneHelene]Kan man bare importere planter uten å søke noe som helst?

Ok, stemmer sikkert det. Vet du hvor jeg kan finne denne plantelisten? Kiipt å bli miljøkriminell for noen avleggere :P

Det står sikkert på tollvesenet.no
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Erik Christensen
Reklame for plussmedlemskap