6 mosearter fra Malaysia

I dag fikk jeg pakken min fra Malaysia med hele 6 forskjellige mosearter:

Mini Moss
Weeping moss
Taiwan Moss
X-mas moss
Pellia
Erect moss

Det kostet skjorta med 24 porsjoner mose, men dette er spennende arter som ikke er å skaffe her på berget. Det blir nok mye reke og moseakvarier fremover.
Håvard Støre Andresen
I dag fikk jeg pakken min fra Malaysia med hele 6 forskjellige mosearter: Mini Moss Weeping moss Taiwan Moss X-mas moss Pellia Erect moss Det kostet skjorta med 24 porsjoner mose, men dette er spennende arter som ikke er å skaffe her på berget. Det blir nok mye reke og moseakvarier fremover.

Tøft. Er det mulig å få kjøpe litt etterhvert?
Måtte du helt til Malaysia for å skaffe "Pellia"?
Håvard Støre Andresen
I dag fikk jeg pakken min fra Malaysia med hele 6 forskjellige mosearter: Mini Moss Weeping moss Taiwan Moss X-mas moss Pellia Erect moss Det kostet skjorta med 24 porsjoner mose, men dette er spennende arter som ikke er å skaffe her på berget. Det blir nok mye reke og moseakvarier fremover.
hvem bestilte du dette av har selv en contact jeg vurderer og bestille fra han har disse artene + noen fler

vi trenger bilder!!!?
Bilder kommer, men nyplantede moser er ikke særlig fint. Det tar noen uker før de forskjellige mosene viser sin natur.

Bestilte fra Aquaticmagic som selger moser på Aquabid. Veldig ryddig fyr som jeg turde å forhåndsbetale.

Bjarne: Vel... Pellia kan bestilles i butikkene her hjemme.

Kommer nok til å selge småposer med moser etterhvert, men jeg regner ikke med noe storproduksjon siden mosene vokser sakte.
Håvard Støre Andresen
Bilder kommer, men nyplantede moser er ikke særlig fint. Det tar noen uker før de forskjellige mosene viser sin natur. Bestilte fra Aquaticmagic som selger moser på Aquabid. Veldig ryddig fyr som jeg turde å forhåndsbetale. Bjarne: Vel... Pellia kan bestilles i butikkene her hjemme. Kommer nok til å selge småposer med moser etterhvert, men jeg regner ikke med noe storproduksjon siden mosene vokser sakte.
det er typen jeg bestiller fra også var hen grei og handle med? han gå meg en link som det sto no items på aquabid hmm skjedde det på deg også?
Håvard Støre Andresen
..... Bjarne: Vel... Pellia kan bestilles i butikkene her hjemme. ....

Eller fåes tilsendt over fjorden
Han er veldig grei å handle med.

Bruk Aquabids kontaktskjema og fortell hva du ønsker, så gir han deg en pris. Betaling er med Paypal.

Flott Pellia, Bjarne

Jeg er tålmodig, og skal bruke ventetiden på å bli bestevenn med Håvard.
da har jeg også bestilt: Taiwan, Xmas, Erect, Mini, Weeping og willow moss.
hva menes med paypal? det samme som faktura? oppkrav? forbetaling med kreditt kort?
Godt En klok bestilling må jeg si

Mini moss var bare helt rå. Har spredt den utover bunnen i en 73 liter og drysset litt sand her og der. Gleder med til hele karret får skikkelig golfbanepreg. De andre mosene er også spennende. Kommer tilbake til det siden.
hehe godt og høre bestilte nemlig 9porsjoner av den arten 15*15cm stemmer det?
Det er svært mye. Jeg bestilte 4 porsjoner. Det virker som at det er hele flakk som er pellet fri fra en stein. Svært tett...
må bare ha et snapshot av denne mosen altså håvard tar du imot utfordringen?
Håvard Støre Andresen
Det er svært mye. Jeg bestilte 4 porsjoner. Det virker som at det er hele flakk som er pellet fri fra en stein. Svært tett...
4porsjoner? det var dumt når 9porsjoner er like billig
ja
må bare ha et snapshot av denne mosen altså håvard:) tar du imot utfordringen?

Etterhvert
Kjetil L
Sjekk denne[URLBLOCK1]

Kjempeartikkel
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap