helt ny i detta.. :S

Åssen merker man/ser man i det hele tatt at hoa og hannen er klare for det greiene egentlig?og hvor lett er det å få guppyer til å yngle?Og er det noe spesielt jeg må gjøre for at de skal ville det?vil SÅ GJERNE ha fiskebabyer..de er bare OVERnusselige..hehe..
og hva gjør jeg hvis jeg får dem til å yngle?
for å si det sånn: finnes det noen guppyer i norge som ikke har fått yngel ?

bare sett deg og vent så ser du plutselig noen småtasser i som svømmer rundt i akvariumet
hehe..okai..kult..hmm..ja..det finnes tre stk..hehe..de jeg hadde før,fikk ikke yngel.. de ble spist opp av en veldig liten,sjarmerende,hissig paroonhai.. (sammen med fisk for rundt en tusenlapp..) ehe.. (jadajada..visste ikke såpass om den haien,som jeg vet nå..hehe..)
Ikke gjør samme feilen som meg , jeg kjøpte to som var like av utseende. Det jeg ikke visste var at de med slør er hanner, så det er mye slossing og lite lek. Skal kjøpe noen hunner når jeg kommer meg til nærmeste zoo.

Utrolig at selgere ikke kan opplyse ny akvarister om at man gjør feil
Jeg har 2 hanner og fire hunner..det holder vel det ell?altså..med fire hunner på 2 hanner?
hvis du vil ha 100vis av yngel annbefaler jeg å kjøpe endlers guppy eller en villform av guppy. masse flyteplanter og javamose..og du har vannvittig mye fisk innen kort tid
Sharky
Jeg har 2 hanner og fire hunner..det holder vel det ell?altså..med fire hunner på 2 hanner?


Ja, det er en fin blanding.
okai..herlig..hehe..hunnene mine er store nå..tyder det på at de har egg i seg?eller rogn eller hva det nå heter.. :P
Jeg vil også ha yngel!
Men er bollen min for liten? Har tre hunner og to hanner i en sju-liters bolle...

Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap