Slørhale lek..

Heisann.
Er det noen som kan si meg hvordan det ser ut når slørhaler og
/eller sebrafisken leker?? Har 3 slørhaler hvor jeg ser at den ene driver å fotfølger den andre og biter den i stumpen :P . hehe....
Er det noen som oxo veit hvordan man ser forskjell på slørhaler når det gjelder kjønn??

Takk takk...

PS: Har bilder av slørhalene mine på sida mi.er det noen som kan se hvilke kjønn det er?? Da hadde jeg blitt GLAD
Hei, lurer på et par ting...
Jeg har 4 gullfisk i akvariet mitt og er litt tilbakeholden når det gjelder tilsetting av annen fisk, men fungerer de fint ilag med alle artene du har? Og hvilken temperatur kjører du. Ser f.ex. at neonene dine har litt andre krav enn gullfiskene... Kjønnsforskjellen står vel greit beskrevet i fiskebasen og jeg ser litt av den samme "leken" selv så kanskje en av de to nye jeg kjøpte i går er min første hann
Heisann!!
De artene jeg har i akvariet mitt, skal i følge det jeg har fått beskjed om flere steder, være de fiskene som går bra sammen.. Men det eneste du må huske er at gullfisker kan bli svære. Jeg kjører en temp på 24 grader i akvariet mitt..noe som også flere har fortalt meg at er en fin temp for både slørhaler og de andre fiskene..
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap