Gibbiceps

Eg ha to gibbiceps med mange andre botnfisk og andre fisk. Eg vil prøve å få oppdrett på desse, men eg veit ikkje korleis eg ser forskjell på han og ho. Eg veit ikkje om det er to forskjellige kjønn heller, men håpar på det Har nokon eit tips om korleis eg ser forskjell?

Dei må vel gå åleine i eit kar kanskje? Eg har ein 80 liter som eg skal settje opp. Eg skal og få tak i ei håla. Skifer eller noke.
Kva er framgangsmåten? temp, foring, lys eller ikkje lys?

Vil virkelig få dette til. Takkar mykje for svar;D

Ingen har visst registrert oppdrett av gibbi, står ikkje noke om oppdrett eller kjønnsforskjell på linken til gibbiceps. Er det noken andre internettsider som det står mykje om oppdrett kanskje?

Er Ancistrus mykje lettare enn gibbiceps når det gjeld oppdrett?
Glyptoperichthys gibbiceps
Hei Guro.
Oppdrett på Gibbiceps er ingen enkel oppgave, og jeg vil helt klart anbefale deg å prøve på en enklere art. Hva med Ancistrus?

Gibbiceps blir svært store oppimot 50 cm. Et akvarium for et par av disse må minimum være 700 liter (selv det blir for lite). En vanlig skifer hule duger nok heller ikke. Disse fiskene graver seg dype groper i leireveggen, hvor de legger egg i naturen. Dette blir selvfølgelig meget vanskelig å etterligne i et akvarium. Men det har blitt meld om sporadiske oppdrett både her i Norge og i Sverige, men svært lite er dokumentert. Yngelen har også vist seg å være vanskelig å fôre opp. Fiskene vi ser i våre butikker, kommer fra store oppdrettsanlegg. Her går de i store dammer. Det har også blitt spekulert i, at vi kun får Gibbiceps av et kjønn, dette for at oppdretterne skal hindre at vi også skal få drettet de. (Personlig så har jeg ikke noe tro på dette).

E
:/
Høyrdes IKKJE lett ut nei..:P Trur eg kan legge det på hydla ja.
Kan alltids prøve med ancistrus, synd den eg hadde døydde forje mnd.

Eg skal kjøpe inn to nye ancistrusar da. Dei ser eg forskjell på, trur eg. I butikken(tropehagen zoo) sel dei berre heilt små ancistrusar. Eg kjøpte to stk ein gang, dei døydde raskt. Prøvde ein gong til, men det same skjedde. Den ancistrusen eg hadde var stor(ca 10cm), eg fekk den av systera mi. Ho hadde kjøpt den liten, så det er håp

Har du tips om korleis eg kan få yngel av ancistrus?

Eg har og tre nesten vaksne flekka pansermaller. Korleis ser eg forskjell på han og ho?
Eg ha lest at dei er dei lettaste corydorasene å få oppdrett av?
Hos Ancistrus kan du bruke skifer huler. Om du har et av hvert kjønn, så er det vel egntlig bare å ha tolmodighet. Disse stiller ingen spesielle karv til hverken vann eller størrelse på akvariet. Fôr godt med vegetabilske malletabletter (Tetra PecoMin)
Hos denne arten får hannen kraftige "barter" på toppen av hodet, hoa får betydelig mindre (ofte ikke noe i det hele tatt).

På pansermallene diner er det som oftest hoa som er større og ktaftigere. Dette er mye enklere å se om hoa er full av rogn. Jeg liker å ha store grupper, da er jeg sikrere på å få et fra hvert kjønn. Corydoras er en veldig artig art å drette.

E
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap