Gravid?

Er denne Guppy'en gravid?
Min søster er fast bestemt på at den er det, mens jeg er VELDIG usikker.
PS: Mener de bakerste, men min søster tror begge er gravid :P
Janern
Er denne Guppy'en gravid? Min søster er fast bestemt på at den er det, mens jeg er VELDIG usikker. PS: Mener de bakerste, men min søster tror begge er gravid :P

Tja, hun har nok rett, vanskelig å se på bildene, men om du har en han fisk i karet er de 99%garantert gravide
Alexander Severinsen
[QUOTE=Janern]Er denne Guppy'en gravid? Min søster er fast bestemt på at den er det, mens jeg er VELDIG usikker. PS: Mener de bakerste, men min søster tror begge er gravid :P

Tja, hun har nok rett, vanskelig å se på bildene, men om du har en han fisk i karet er de 99%garantert gravide
Har en han også ja.
Men vi fikk dem i går...
Kan ha vært litt gravide i butikken da...
Janern
[QUOTE=Alexander Severinsen][QUOTE=Janern]Er denne Guppy'en gravid? Min søster er fast bestemt på at den er det, mens jeg er VELDIG usikker. PS: Mener de bakerste, men min søster tror begge er gravid :P

Har en han også ja.
Men vi fikk dem i går...
Kan ha vært litt gravide i butikken da...

Ja det er veldi ofte det ja! Noen ganger når man kjøper guppy i butikken så kan de føde dagen etter i karet hjemme. Visst du ønsker deg ei forøkning av guppy så kan du prøve å plukke ut gravide guppy i butikken når du kjøper nye. Det ligger noen bilder her på AF av "spreng" gravide guppyer, bare å søke så finner du
Synes de to hunnene på bildet var ganske slanke til å være hunner. Men de kan jo være i begynnelsen av evt. graviditet...?

DENNE er gravid Den fødte forresten tre dager etter at bildet ble tatt.
Legg merke til at man kan SE yngelens øyne bakerst, gjennom skinnet på magen hennes
[External Image]
Nye bilder!
Kanskje det er lettere å se på disse bildene,
tatt i går sent kveld
Jeg synes hun ser slank og fin ut til å være guppy-hunn, jeg. Men er det en hann tilstede, er hun garantert gravid likevel
mona o
Jeg synes hun ser slank og fin ut til å være guppy-hunn, jeg. Men er det en hann tilstede, er hun garantert gravid likevel;-)

Hæ...?
Jaja... Hun er sikkert det da.
Det er jo hyggelig å høre da.
Ja, det er en han der. (1 Guppy og 1 Platy faktisk...)
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap