Guppy
Hei folkens
Jeg vil først bare si at jeg er en HELT nybegynner :P
har hatt et 20L akvarium i litt over 2 måneder nå og har en trolig gravid guppy, så derfor lurer jeg på et par ting.
1. ER denne guppy'en gravid? (om dere ser noe bilde)
2. Hva trenger jeg i et yngelakvarie?(hva slags fôr, planter osv.)
3. er det nok med å bare ta oppi den "gravide" guppyen, og når?
Jeg har akkuratt fått et 30L akvarium av en kompiss, som jeg trodde kunne egne seg til et nytt akvarium, MEN i et av hjørnene (bunnen) er det noe som ser ut som en invendig sprekk i glasset. Det er kun en merkar "opphøyning" av sprekken på insiden av glasset, ikke under. Også en litt stor ripe på insiden av lang side glasset. Jeg er blitt litt redd for at dette akvariumet ikke kan klare og holde standar, så derfor lurer jeg også på om det er noen måte jeg kan Fikse akvariumet på? eller noe annet? Er helt sikker på at det var noe mere jeg skulle spørre om men det kommer sikkert etter verdt
btw så det var et nybegynner forum her, men var ikke sikker på om det skulle postes der eller her
Mvh Christoffer
Jeg vil først bare si at jeg er en HELT nybegynner :P
har hatt et 20L akvarium i litt over 2 måneder nå og har en trolig gravid guppy, så derfor lurer jeg på et par ting.
1. ER denne guppy'en gravid? (om dere ser noe bilde)
2. Hva trenger jeg i et yngelakvarie?(hva slags fôr, planter osv.)
3. er det nok med å bare ta oppi den "gravide" guppyen, og når?