Palettciklide

ciklidane mine fekk yngel 12 feb. No passar ikkje foreldra på dei lengre, det ser ut som om dei skal leggje nye egg. Eg hadde 12 yngel i går, men i dag har eg ikkje sett fleir enn 4.
Kan dei ha ete ungane sine??


Når dei er i lek er hoa ganske rød, men hannen har den same grå fargen heile tida....?
GuroM
ciklidane mine fekk yngel 12 feb. No passar ikkje foreldra på dei lengre, det ser ut som om dei skal leggje nye egg. Eg hadde 12 yngel i går, men i dag har eg ikkje sett fleir enn 4. Kan dei ha ete ungane sine??

Tror nok ikkje dei har spist dei opp, men yngelen kan være utroleg flinke til å gjemme seg...
Hvilke andre fisker har du oppi akvariet?

GuroM
Når dei er i lek er hoa ganske rød, men hannen har den same grå fargen heile tida....?

"Hannen har mer langstrakt ryggfinne og lengre bukfinner. Hunnen er rundere og rødere i buken. Hunnen har også en sort runding/prikk bakerst på ryggfinnen". (utdrag av kjønnsfordelingen her på AF).
Se link for info om denne arten:
to fjellbekksmerling og ein liten ancistrus. Eg skal ha oppi ein stim med svart neontetra eller rosentetra, det går vel bra?
Eg tok tre palett babies oppi yngelkaret for sikkertheitskyld.
Dama jager ofte på ungane, så det virkar som om ho vil ha dei vekk.
Reknar med at det snart kjem nye
Det finnes utroolig manke tråder om nettopp palettciklide oppdrett her inne på AF, prøv å søke litt du!;D
Der finner du svar på alle mulige spørsmål!
Lykke til videre!

mvh,

Maria
Tilfeldig bekjentskap
© Asbjørn Steinsrud
Reklame for plussmedlemskap