Apistogramma agassizii-egg.. -Tok meg på senga... Trenger råd...
Hjelpemeg nå har Agassizii'ene jammen meg lagt egg i 150-literen... Lurte litt på hvorfor hannen har vært så aggressiv mot guppyene og sverddragerne i det siste... (Han har frynsa guppyhalene opp ganske grundig).
Jeg føler meg litt tatt på senga, for dette var ikke planlagt, nei... Trodde de var for unge, jeg...
Har tenkt på å fjerne levendeføderne fra dette karet.
Men jeg har jo også en ancistrus, fire glødelysdanioer og fem SAE... ... Går dette bra, tro?
Eggene er rosa og er avlange... Aner ikke hvor lenge de har hengt der... Hvor lang er klekketiden?
Jeg føler meg litt tatt på senga, for dette var ikke planlagt, nei... Trodde de var for unge, jeg...
Har tenkt på å fjerne levendeføderne fra dette karet.
Men jeg har jo også en ancistrus, fire glødelysdanioer og fem SAE... ... Går dette bra, tro?
Eggene er rosa og er avlange... Aner ikke hvor lenge de har hengt der... Hvor lang er klekketiden?
Postet 26.06.07 kl 23:03
Postet 26.06.07 kl 23:26
Tja... ikke godt å si... Det er ikke plass til både en ancistrus og en apisto, så hvis apistoen gjør jobben sin, så tror jeg eggene får fred fra ancistrusen... Er ikke skråsikker, men håper... Det er god algevekst i dette karet, så det holder nok ancistrusen i hevd... Derfor trenger jeg den der, også ;P
Mykkji lys og mykkji alger, tru og håp det kan du få med....
Mykkji lys og mykkji alger, tru og håp det kan du få med....
Postet 26.06.07 kl 23:34
Postet 27.06.07 kl 00:04
Postet 27.06.07 kl 00:06
Postet 27.06.07 kl 00:47
Postet 27.06.07 kl 00:50
I dag sjkkket jeg hula, og nå er den tom
Det vil si... hula er fremdeles strengt bevoktet, men det virker ikke som om det er noe å vokte... Kan ikke se noe yngel.... Da gikk det sikkert skeis denne gangen... Ett steg fram, og ett tilbake...
Hvor store er slik yngel? Regner med de er litt større enn danio-yngel... I og med at eggene er større...
Det vil si... hula er fremdeles strengt bevoktet, men det virker ikke som om det er noe å vokte... Kan ikke se noe yngel.... Da gikk det sikkert skeis denne gangen... Ett steg fram, og ett tilbake...
Hvor store er slik yngel? Regner med de er litt større enn danio-yngel... I og med at eggene er større...
Postet 29.06.07 kl 23:24
Postet 30.06.07 kl 12:17
Postet 30.06.07 kl 14:42
Postet 30.06.07 kl 16:22
Postet 01.07.07 kl 02:18
Postet 01.07.07 kl 12:15