Betta yngel
måtte bare vise bilder af reiret og yngelen som kom i dag frå mine Turkis Halvmoon. Pabbaen jobber hart med og følge etter om noen detter ned og mora er og koser seg med mat og vitaminer etter dagen's kosestund
bilde en. paret og forske på hver andre og hannen holder på med og lage reir .
bilde 2. Reiret yngelen litt helt opp med catappala bladet.
bilde 3. pabben i full jobb og passe på yngelen
bilde en. paret og forske på hver andre og hannen holder på med og lage reir .
bilde 2. Reiret yngelen litt helt opp med catappala bladet.
bilde 3. pabben i full jobb og passe på yngelen
Postet 11.08.07 kl 00:18
Postet 11.08.07 kl 00:21
Postet 11.08.07 kl 00:23
Inaktiv bruker
Det er morsomt med kampfiskoppdrett ja Blir spennende å se om du får dem til å vokse opp
Postet 11.08.07 kl 00:25
Betta babies
Torjus KnutsenDet er morsomt med kampfiskoppdrett ja :) Blir spennende å se om du får dem til å vokse opp :)
Jå de er akkurat det.
Jeg hadde DT yngel men de ble spist opp af faren desverre.
MEn skal prøve igen med DT i neste uke troligst. Vist damen blir helt klar da
Postet 11.08.07 kl 00:30
Inaktiv bruker
Ja man må virkelig følge med hele tiden den første stunden.. Har du så mye plass at du kan ha oppdrett på mange typer på en gang? ^^
Postet 11.08.07 kl 00:44
Torjus KnutsenJa man må virkelig følge med hele tiden den første stunden.. Har du så mye plass at du kan ha oppdrett på mange typer på en gang? ^^
Har litt plass. eller retteresagt 2 store room med massevis af hyller. noen er sett opp og noen blir sett opp når de trengs.
Men de går jo allt også etter hva klarer seg hele veien og hva lang tid jeg kommer til og ha i mellom parene. Har jo tenkt litt på det. Det første er jo nå i gang og dem trenger og flyttes om 2 måneder i mindre bokser som står klare. men i mellom tiden kan jeg jo ha et kull som er kommet i allefall 1 måned på vei før jeg selger noen af dem.
Postet 11.08.07 kl 00:53
Postet 11.08.07 kl 19:07
Postet 11.08.07 kl 22:46
Postet 16.08.07 kl 00:38