Oppdrett av fisk - men hva så??

Jeg tar meg selv i å føle meg litt dum som har kjøpt inn par av fisk... Ved innkjøp tenkte jeg ikke så veldig mye på konsekvensen av å kjøpe par. Tenkte vel at om det kommer noen yngel så er vel det koselig! Litt yngel kommer, de vokser opp, og der kommer problemet! Hvordan skal jeg bli kvitt disse ynglene?? Jeg er ikke så heldig at jeg bor i en storby, og de nærmeste zoo-butikkene er ikke interesserte. Har visst fisker de ikke selger så mye av. Badiser og Apistogramma. Er det her akvarieklubber med auksjoner kommer inn i bildet? Det kan vel ikke bare være meg som sliter med å bli kvitt yngel? Hva gjør man?? Tror iallefall jeg skal slutte å kjøpe inn par!
Prøvd å annonsere her da? Det er ihvertfall gratis å prøve SELGES, GIS BORT eller BYTTES. Og sjekk gjerne ØNSKES KJØPT også.
Eller så kan du jo prøve å smitte noen med "litersyken"
Jeg har en annonse liggende inne her, men det er igjen et problem at jeg ikke bor i storbyen tror jeg... Hadde vært mye lettere å selge/gi bort disse fiskene om jeg hadde bodd i Oslo for eksempel. Men jeg kan begynne å kikke på ønskes kjøpt med jevne mellomrom... Også skal jeg til Oslo i oktober, så jeg kan kanskje høre med en zoo-butikk der. Men noe styr er det!
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap