Oppdrettsvalører- hvor finner jeg dem?

Noen som vet hvordan eller hvor jeg finner ut hva slags valør de forskjellige fiskene har? Har drettet litt og tenkte jeg skulle fylle ut skjema'er i dag for det er møte i akvarieklubben i morgen. Oppdrettsansvarlig spurte meg om jeg ikke kunne fylle ut dette selv også var han så grei at ha leste opp hva noen av dem var. Skulle ha skrevet det ned *rødme*

De jeg leter etter er ancistrus sp. oppdrettsvariant, poeciia reticulata, corydoras sterbai, corydoras aeneus, poecilia wingei og Apistogramma cacatuoides.

Hadde det vært en mulighet om oppdrettsvaløren stod i fiskebasen under hver fisk? Jeg prøver kun å skaffe merarbeid til de overarbeidede flinke moderatorene hehehe.
Elin Pedersen
........ Hadde det vært en mulighet om oppdrettsvaløren stod i fiskebasen under hver fisk? Jeg prøver kun å skaffe merarbeid til de overarbeidede flinke moderatorene hehehe.


Dette skal nok etterhvert komme på plass NAF (Norsk Akvarieforbund) har på sitt siste landsmøte bestemt at oppdrettsvalørene også skal bli tilgjengelig også i fiskebasen her på AF. Hvorfor dette ikke er på plass ennå må nok NAF ta på sin kappe....

Plussmedlem
AF og NAF er enige om ein avtale, no står det berre på at NAF sender meg avtalen for underteikning og at vi får lista med valørar, så kjem det på plass.
Mas på NAF.
Nå har jeg maset på NAF! hehe. Håper det hjelper
Da er valørene på plass i fiskebasen her på AF
Tilfeldig bekjentskap
© Sonja Cygnel
Reklame for plussmedlemskap