Ancistrus kjønnsmoden

Hadde for noen dager siden en diskusjon med noen venner som også har akvarie om når en Ancistrus blir kjønnsmoden. Vet at en "gutt" får utvekster på nesen når han er kjønnsmoden men hvor gammel ca . er han da???
Er helt sikker på at det er noen her som vet det. Selv har jeg 3 stykker og kunne godt tenkte meg noen avkom etter dem.
Beklager, men slik går det når en ikke lester det som er skrevet i tidligere innlegg!!!! Fikk svar på det jeg lurte på litt lengre nede på siden!!! Men er det noen som har enda flere opplysninger så taes dem imot med stor takk!!
Det er ikke alderen det kommer an på, det er størrelsen! (Ingen skitne tanker nå, takk
Ca 6 cm fra halerot til snute er da de begynner å bli kjønnsmodne. Noen er kanskje treigere? Det er mulig de begynner ved den størrelsen, det gjorde iallefall mine, men de må ha tilgang på en egnet hule.
Takk for svar!! Ja hule skal bestilles. Har sett en her som selger dem så den skal bestilles. Ta det helt riolig, ingen skitne tanker her. Iværtfall ikke når det gjelder fisk!!! haha
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap