Guppy yngel?
Postet 02.02.08 kl 19:38
3 stk Banjomalle Bunocephalus amaurus
1 stk Pleco Hypostomus plecostomus
1 stk Kuhlii-ål Pangio kuhlii
20 stk Kardinaltetra Paracheirodon axelrodi
8 stk Neontetra Paracheirodon innesi
8 stk Guppy Poecilia reticulata
1 stk Scalare Pterophyllum scalare
Er dette beboerne dine?
I såfall- ja, det er guppy
Syns det ligner på en også, liten søtnos.
De som lever nå har vel vært kjappe og flinke nok til å unngå sultne fiskemunner, og det er de som er verdt å la leve opp tenker jeg.
(Men du- scalare i en 90 L? Fy fy)
1 stk Pleco Hypostomus plecostomus
1 stk Kuhlii-ål Pangio kuhlii
20 stk Kardinaltetra Paracheirodon axelrodi
8 stk Neontetra Paracheirodon innesi
8 stk Guppy Poecilia reticulata
1 stk Scalare Pterophyllum scalare
Er dette beboerne dine?
I såfall- ja, det er guppy
Syns det ligner på en også, liten søtnos.
De som lever nå har vel vært kjappe og flinke nok til å unngå sultne fiskemunner, og det er de som er verdt å la leve opp tenker jeg.
(Men du- scalare i en 90 L? Fy fy)
Postet 02.02.08 kl 20:42
Postet 03.02.08 kl 01:47
Inaktiv bruker
Scalare ja, hva med pleco i et så lite akvarie?
Utifra fiskene du har er dette mest sansynlig guppy, men den ligner ikke på noen av mine guppy yngle.
Utifra fiskene du har er dette mest sansynlig guppy, men den ligner ikke på noen av mine guppy yngle.
Postet 03.02.08 kl 13:55
Postet 03.02.08 kl 14:29
GunnartScalare ja, hva med pleco i et så lite akvarie? Utifra fiskene du har er dette mest sansynlig guppy, men den ligner ikke på noen av mine guppy yngle.
Vurderer bygge meg et noe større akvarie på ca 750l - 1000l etter hvert...
Så da blir det nok av plass til plecoen.. kanskje den tilogmed får selskap av en/ei til.. :P
Postet 03.02.08 kl 20:19
MazterDen ligner veldig på guppy yngelen jeg hadde før de ble spist. De var mindre, men utseendet var det samme. Jeg er ingen fiskeekspert, men kan 99,99% sikkert garantere deg at det er guppy yngel. Veldig søt liten tass da :)
Alternativene er vel neon- eller kardinaltetra.. Men ser ikke helt likheten.. Så er nok guppy ja...
Postet 03.02.08 kl 20:21
Postet 03.02.08 kl 20:22
Ca alder..
De var relativt mørke i fargen,Yngelen min blir vel straks 2 uker om jeg ikke er helt ute av tellinga her, (noe jeg og de rundt meg relativt ofte erfarer at jeg er) , men mine yngel er lysere enn dine. Jeg har 2 forskjellige "gråfarger", mesteparten er godt mørke mens de andre er så godt som gjennomsiktige. Så, jeg vil anta dine er eldre enn mine.. eller rett og slett bare feitere.
Mona O er flink på Guppy Yngel spør henne
Og Guppy kan være gravid alt fra 30 - 70 dager.
De var relativt mørke i fargen,Yngelen min blir vel straks 2 uker om jeg ikke er helt ute av tellinga her, (noe jeg og de rundt meg relativt ofte erfarer at jeg er) , men mine yngel er lysere enn dine. Jeg har 2 forskjellige "gråfarger", mesteparten er godt mørke mens de andre er så godt som gjennomsiktige. Så, jeg vil anta dine er eldre enn mine.. eller rett og slett bare feitere.
Mona O er flink på Guppy Yngel spør henne
Og Guppy kan være gravid alt fra 30 - 70 dager.
Postet 06.02.08 kl 23:08
Endret: 06.02.08 kl 23:09