Ansistrusyngel

Jeg har nettopp fått mine første yngel på ansistrus, og lurer på om disse må flyttes over i annet akvarium,og vekk fra voksne ansistrus? Det er bare ansistrus i dette karet.
Takker for svar.
ariel.
tror det går bra eg. du trenger ikkje og flytte de. faren passer godt på de. har nettopp fått yngel sjøl. for første gang så er veldig spennende for tiden. om de vil vokse opp. og når faren slipper de "løs" fra hula. har metalpansermaller og en gurami samt neon og glødebåndstetra ilag med de. samt ancisitrus mora er i akvariet og.
Jeg lurer på en ting med ansistrus og egglegging. Jeg har fem stk. i karet mitt, men de er ganske unge(har ikke fått antenner ennå) og flyttet inn for kun en uke siden.
Men allerede nå er det en som har "flyttet" inn i ei kokosnøtthule, den har svømt rundt og rundt inni der mange ganger og lenge.
Men i dag så jeg at det var to der inne. Kan det være mulig at disse to har funnet tonen og vil legge egg allerede? Jeg aner jo ikke om det er en jente og gutt en gang...
ariel
Jeg har nettopp fått mine første yngel på ansistrus, og lurer på om disse må flyttes over i annet akvarium,og vekk fra voksne ansistrus? Det er bare ansistrus i dette karet. Takker for svar. ariel.


Grattis med yngel og sølvoppdrett!

Bare la de være med foreldrene, Ariel. Det går finfint!


Det var godt å høre Bjarne, så for meg jakt på 50 små krabater.Får bare nyte synet og se frem mot turen til Jæren sin storauksjon.
ariel.
når du bare har ansistrus der kan dem bare være der. For med tabletter og agurk.
Hei, og takk for svar. Nå får det gå sin gang. Får hive en agurkbit oppi og se om de setter pris på det.Ser du har bilde av en hund på innlegget ditt Rita, ser ut som en schnauser. Har drevet med rasen i mange år og hatt mye glede med den rasen.
ariel.
det stemmer det ariel , det er en Risenschnauser.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap